Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Hier al vaak over Mous gehad. Die jongen is echt zoveel minder dan hier. Mee voetballen kon die al niet maar zijn reflex en 1 tegen 1 waren top. Nu nix meer


Kuzmanovic-Apeldoorn

#4367
   Club      SCC      GA  :_schater :thumbsup      Gra      Alm      Nac   
                                    
   Stand na 28 w       67            63      59      59   
                                    
   1      Ein - th- 3            Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1 (0)            Nac - uit -1 (0)      MVV -uit - 3 (0)      Gra - th -1 (3)   
   3      vol - uit - 1 (3)            Dor - th - 3 (0)      Nec - th -1 (3)      Jaj - uit - 3 (1)   
   4      exc - th - 3            Jut - uit - 3      Roda - uit - 1      GA - th - 1 (0)   
   5      DB - uit - 3            GA - th - 1 (3)      Tel - th - 3 (1)      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3            Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1 (0)      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3            Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3 (0)   
   8      Gra - th - 1            Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1 (3)   
   9      Dor - uit - 3            Jaj - uit - 3 (1)      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1 (3)            Helm - th - 3 (1)      Jpsv - th - 3 (1)      Cam - uit - 1 (0)   
         92      77      77      75      74   
   Laatste 10 w      22 25            22 14      22 16      18 14   
                                    
   Eindstand      89 92 + (+3)      77      85 77 (-8)      81 75 (-6)      77 74 (-4)   
Henk, held, bedankt

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Graafschap gaat het vandaag nog heel moeilijk krijgen
Henk, held, bedankt

Bob Paisley

Ik denk dat die de klap niet meer te boven komen

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2021, 12:29:31
Graafschap gaat het vandaag nog heel moeilijk krijgen
einde snoei deze week

Marc S

Ik verwacht dat NAC , Roda en Almere door gaan naar de volgende ronde. Rest is of niet goed genoeg. of zoals De graafschap gewoon geknakt

Specuveter

Volendam.
Roda
Nec

Treb

Volendam is slecht heu

Destroyer

Gaan ze die Tol echt nog halen?  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Ow ow ow De Graafschap... 37 wedstrijden op promotie plek..

Volgend jaar weer naar Oss.

okkele

ralf sneutjes   ;(

mike doei   l8l

had altijd wel een zwak voor de graafskap maar door deze 2 jankerds is dat weg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Tja, het had ons net zo kunnen vergaan maar wij waren mentaal sterk genoeg.


Cambuur Groningen

Ik heb toch wel echt met ze te doen. Eens, die Seuntjes en Snoei trek ik ook slecht, maar die arme supporters. Ik zou helemaal gek worden als je bijna 2 seizoenen denkt te promoveren en dan weer opnieuw mag beginnen. Vreselijk...