Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op mei 11, 2021, 18:55:20
nou Eagles met dat Anti voetbal phoeee  8P
daar zit ten minste wel een idee achter, ondanks dat het een negatief idee is. de graafschap speelt geluksvoetbal en dat hebben ze dit jaar veel te vaak gehad. het maakt mij niet uit wie van die 2 rechtstreeks promoveert, als het NAC maar niet is.

Scc4-ever

#4321
Citaat van: Diemen op mei 11, 2021, 16:26:22
Hup Eagles!!  |:)

Zie veel Cambuur fans pro De Graafschap zijn, ik heb het tegenovergestelde.

Verschrikkelijke kutploeg met die houthakkers achterin, eeuwige "lange" inworpen, laatste minuut doelpunten en dan die coach nog....
de Eagles voetballen nou ook niet bepaald geweldig  hoor.  Anti voetbal hoe ze spelen.  Jammer dat ze zo voetballen. Want t is wel een leuke club.

zeewolde

Citaat van: Eewal op mei 12, 2021, 09:08:28
daar zit ten minste wel een idee achter, ondanks dat het een negatief idee is. de graafschap speelt geluksvoetbal en dat hebben ze dit jaar veel te vaak gehad. het maakt mij niet uit wie van die 2 rechtstreeks promoveert, als het NAC maar niet is.
ook Almere kan nog steeds

Lore

Citaat van: zeewolde op mei 12, 2021, 09:30:55
ook Almere kan nog steeds

En Nac. Wat een heerlijk avondje voetballen wordt het vanavond. En morgen (en zondag) nog een keertje onderin de eredivisie.

Specuveter

Wat een ontknoping.
De Graafschap gestaakt.
En de rest vd wedstrijden moet ook wachten??

Collingwood

De rest gaat gewoon meteen door zeggen ze bij ESPN. Wel bijzonder, dan weet De Graafschap straks precies op welk resultaat ze moeten spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op mei 12, 2021, 20:55:49
Wat een ontknoping.
De Graafschap gestaakt.
En de rest vd wedstrijden moet ook wachten??

Gestaakt? Stilgelegd.

Alle clubs gaan nu weer beginnen. Graafschap is het nu droog. Verwachting is dat die zo ook weer gaan spelen. Willen tot rust spelen, en dan in de rust prikken.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2021, 21:01:46
De rest gaat gewoon meteen door zeggen ze bij ESPN. Wel bijzonder, dan weet De Graafschap straks precies op welk resultaat ze moeten spelen.

Clubs moeten het gewoon zelf doen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Nou de Graafschap maakt het zichzelf wel moeilijk.
Ik gun het de Graafschap vanwege vorig jaar, GAE omdat zij veel meer een idee in hun spel hebben...

heel benieuwd welke kant dit op gaat.

Bernardo

Zit de Graafschap weer mee, Helmond had een penalty moeten hebben en de Graafschap  :rodekaart

Bankzitter

#4330
GAE heeft het minste budget  en geen eredivisiewaardige selectie, gunstiger voor ons. Wel een mooie volksclub.
Maar de Graafschap gun ik het ook wel.

Voor De Graafschap of GAE supporters is is dit wel zenuwslopend.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op mei 12, 2021, 22:36:14
GAE heeft het minste budget  en geen eredivisiewaardige selectie, gunstiger voor ons. Wel een mooie volksclub.
Maar de Graafschap gun ik het ook wel.

Voor De Graafschap of GAE fans is dit wel zenuwslopend.
in het kader van gerechtigheid hoop ik dat Graafschap het red. Go Ahead ook prima, maar laat maar via nacompetitie wat mij betreft.

Treb

Graafschap scoort echt nog wel.

sunderland

Citaat van: Treb op mei 12, 2021, 22:50:21
Graafschap scoort echt nog wel.
muk nog maar zien

CambuurAmersfoort

Energie lijkt weg bij de Graafschap...