Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik hoop nog steeds Eagles. Solide verdediging, wijken niet af van hun speelstijl, en scoren zelf altijd 1 meer dan de tegenstander. De Graafschap heeft zoveel geluk dit seizoen door in de laatste minuten de punten te pakken. Het is niet om aan te zien.

Maar Almere en Nac sowieso niet promoveren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Eagles is toch verschrikkelijk om naar te kijken met hun betonvoetbal. Over 2 jaar gezien zou het gewoon terecht zijn dat de Graafschap 2e worden maar het gaat vaak erg moeizaam bij ze. Dus wat dat betreft is een ontknoping als deze wel typerend

EdsjeSCC

Citaat van: justremco op mei 08, 2021, 08:16:29
Eagles is toch verschrikkelijk om naar te kijken met hun betonvoetbal. Over 2 jaar gezien zou het gewoon terecht zijn dat de Graafschap 2e worden maar het gaat vaak erg moeizaam bij ze. Dus wat dat betreft is een ontknoping als deze wel typerend

Ik heb ze niet vaak zien spelen, maar gister viel dat echt reuze mee en zetten ze best vroeg druk.
Daarnaast heb je betonvoetbal en anti-voetbal. Op z'n tijd en goed tot perfect uitgevoerd kan ik van betonvoetbal wel genieten. Denk aan Atletico. Maar dan moet het niet gepaard gaan met zeuren, zeiken, zuigen, tijdrekken, constant overtredingen (Getafe) en het moet kansen en doelpunten opleveren

Treb

Citaat van: justremco op mei 08, 2021, 08:16:29
Eagles is toch verschrikkelijk om naar te kijken met hun betonvoetbal. Over 2 jaar gezien zou het gewoon terecht zijn dat de Graafschap 2e worden maar het gaat vaak erg moeizaam bij ze. Dus wat dat betreft is een ontknoping als deze wel typerend

De Graafschap is ook verschrikkelijk om naar te kijken.

hobbes

Ik hoop op spektakel woensdag en wie er dan door is heeft het dan verdiend.

LWD vak 7

Ik hoop eigenlijk wel dat we NAC een pak rammel gaan geven. Laat die andere 3 het maar uitzoeken.

justremco

Citaat van: Treb op mei 08, 2021, 09:29:46
De Graafschap is ook verschrikkelijk om naar te kijken.

Helemaal mee eens hoor. Eigenlijk verdienen ze het allemaal niet  l0l

EdsjeSCC

Citaat van: Treb op mei 08, 2021, 09:29:46
De Graafschap is ook verschrikkelijk om naar te kijken.

Nou precies, daar lijkt de hele tijd geen idee achter te zitten en dannnn; alle lengte naar voren en de bal erin slingeren.
Dan heb ik liever Eagles

EdsjeSCC

Kunnen we hierbij niet beslissen, toch alleen de nummer 1 direct gepromoveerd en de rest play-offs!

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op mei 08, 2021, 09:57:09
Nou precies, daar lijkt de hele tijd geen idee achter te zitten en dannnn; alle lengte naar voren en de bal erin slingeren.
Dan heb ik liever Eagles

Ado en VVV er direct uit en dan Willem II via de playoffs.

Dan mogen wij mij betreft De Graafschap en eagles beiden wel door.

Huizen

Hup Eagles!!  |:)

Zie veel Cambuur fans pro De Graafschap zijn, ik heb het tegenovergestelde.

Verschrikkelijke kutploeg met die houthakkers achterin, eeuwige "lange" inworpen, laatste minuut doelpunten en dan die coach nog....

zeewolde

Citaat van: Diemen op mei 11, 2021, 16:26:22
Hup Eagles!!  |:)

Zie veel Cambuur fans pro De Graafschap zijn, ik heb het tegenovergestelde.

Verschrikkelijke kutploeg met die houthakkers achterin, eeuwige "lange" inworpen, laatste minuut doelpunten en dan die coach nog....
heb ook veel meer met eagles

moodygrunn

Citaat van: Diemen op mei 11, 2021, 16:26:22
Hup Eagles!!  |:)

Zie veel Cambuur fans pro De Graafschap zijn, ik heb het tegenovergestelde.

Verschrikkelijke kutploeg met die houthakkers achterin, eeuwige "lange" inworpen, laatste minuut doelpunten en dan die coach nog....
Normaal gesproken deel ik dat sentiment, maar na vorig seizoen gun ik het De Graafschap meer.
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Citaat van: Diemen op mei 11, 2021, 16:26:22
Hup Eagles!!  |:)

Zie veel Cambuur fans pro De Graafschap zijn, ik heb het tegenovergestelde.

Verschrikkelijke kutploeg met die houthakkers achterin, eeuwige "lange" inworpen, laatste minuut doelpunten en dan die coach nog....
nou Eagles met dat Anti voetbal phoeee  8P

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op mei 11, 2021, 18:55:20
nou Eagles met dat Anti voetbal phoeee  8P
Zou net zeggen. Go Ahead heeft het ontzettend bij me afgedaan met dat anti voetbal van ze, maar ondanks dat blijft het een mooie club. Ze mogen best promoveren maar dan wel via de play offs. Graafschap gewoon direct net als ons, hebben we mooi wraak genomen op de KNVB.