Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op april 09, 2021, 22:53:55
Ja maar de Graafschap op twaalf. Dus promotie een feit! Die lopen het doelsaldo never nooit meer in!
eens, ik had het over kampioen: Graafschap zondag verliezen en Almere maandag gelijk, wij winnen dan zijn we bij winst op Helmond op doelsaldo kampioen. Kunnen we 2 x feesten: 1 x virtueel kampioen en de week erna formeel :)

Bernardo

Hup Eagles! Hup Telstar!  |:)

thankyou

Conclusie: als Cambuur wint vrijdag tegen Helmond en Almere punten verspeeld bij Eagles, zijn we gepromoveerd. Toch?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cambuur Groningen

Citaat van: thankyou op april 09, 2021, 23:04:44
Conclusie: als Cambuur wint vrijdag tegen Helmond en Almere punten verspeeld bij Eagles, zijn we gepromoveerd. Toch?
nee... niet als Graafschap wint van Eagles dan is het verschil weer 9 punten toch?

Cambuur Groningen

Citaat van: thankyou op april 09, 2021, 23:04:44
Conclusie: als Cambuur wint vrijdag tegen Helmond en Almere punten verspeeld bij Eagles, zijn we gepromoveerd. Toch?
oh shit ja, wel gepromoveerd, niet kampioen. Ik stop ermee, veel te druk in de kop?

Bernardo

Citaat van: Cambuur Groningen op april 09, 2021, 23:06:22
nee... niet als Graafschap wint van Eagles dan is het verschil weer 9 punten toch?
Promotie wel, titel niet mocht de Graafschap beide wedstrijden winnen. Aftellen is nu gewoon beginnen elke misstap van de concurrentie is nu bijna fataal |:) |:)

thankyou

Citaat van: Cambuur Groningen op april 09, 2021, 23:07:04
oh shit ja, wel gepromoveerd, niet kampioen. Ik stop ermee, veel te druk in de kop?
Kan gebeuren, ben de hele avond ook al aan het rekenen. Feit blijft dat ik het jammer zou vinden om afhankelijk van een andere wedstrijd promotie zeker te stellen. Volgende week zaterdag dus. (In alle waarschijnlijkheid). Het is voor spelers en ts juist leuk om na een wedstrijd ontlading te hebben. Evenals voor ons om de stad in te gaan
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Marc S

Citaat van: Bernardo op april 09, 2021, 23:08:42
Promotie wel, titel niet mocht de Graafschap beide wedstrijden winnen. Aftellen is nu gewoon beginnen elke misstap van de concurrentie is nu bijna fataal |:) |:)

En zowel De Graafschap als Almere tegen Go ahead de komende 2 weken.. die gaan elkaar gewoon uitspelen

Bernardo

Scenario:

Graafschap verliest zondag van Eagles, kunnen wij tegen Helmond officieus promoveren op doelsaldo.

Zou Almere niet winnen van Telstar maandag, kunnen wij tegen Helmond officieus promoveren op doelsaldo.

Zou Graafschap zondag verliezen van Eagles en Almere niet winnen van Telstar, dan kunnen wij tegen Helmond officieus kampioen worden.

Mocht dit allemaal niet gebeuren, dan is vanaf de volgende speelronde elke misstap van Almere of Graafschap fataal voor hun. NAC is sowieso weg als wij gewoon winnen van Helmond.

gobo

Ik reken eigenlijk helemaal niet meer op wanneer we promotie bewerkstelligen. Dat is allang gelukt. In kijk alleynog maar naar het kampioenschap. Dat is vanaf nu waar het in draait en dat is over 2 weken een feit.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Delfzijl/Cambuur

Kijk s hoe hoog jong PSV staat in de periode.....en wie moet daar nu net naar toe volgende week???

Collingwood

#4136
Citaat van: Bernardo op april 09, 2021, 23:13:26
Scenario:

Graafschap verliest zondag van Eagles, kunnen wij tegen Helmond officieus promoveren op doelsaldo.

Zou Almere niet winnen van Telstar maandag, kunnen wij tegen Helmond officieus promoveren op doelsaldo.

Zou Graafschap zondag verliezen van Eagles en Almere niet winnen van Telstar, dan kunnen wij tegen Helmond officieus kampioen worden.

Mocht dit allemaal niet gebeuren, dan is vanaf de volgende speelronde elke misstap van Almere of Graafschap fataal voor hun. NAC is sowieso weg als wij gewoon winnen van Helmond.

Eigenlijk is het scenario zelfs nog iets gunstiger. Almere en De Graafschap spelen namelijk ook nog tegen elkaar over drie weken. Als wij van Helmond winnen zijn wij daarom hoe dan ook officieus gepromoveerd, ongeacht wat Almere en De Graafschap de komende wedstrijden doen. Dan is het praktisch niet meer mogelijk dat zowel De Graafschap als Almere ons nog (op doelsaldo) inhalen, zelfs als wij na volgende week vrijdag alles verliezen.

EDIT: In de volgende scenario's promoveren we volgende week ook officieel: Cambuur wint van Helmond + De Graafschap speelt gelijk tegen de Eagles/De Graafschap verliest van de Eagles/Almere verliest van Telstar.

EDIT 2: Als De Graafschap verliest én Almere verspeelt punten, dan zijn we volgende week bij winst op Helmond zelfs officieus kampioen (officieel kampioen worden is volgende week nog niet mogelijk).
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Hoe kunnen we officieel promoveren als de Graafschap gelijk speelt tegen Eagles? Staan ze op 11 punten met nog 4 wedstrijden na Helmond Sport.

Collingwood

#4138
Citaat van: Bernardo op april 10, 2021, 00:16:20
Hoe kunnen we officieel promoveren als de Graafschap gelijk speelt tegen Eagles? Staan ze op 11 punten met nog 4 wedstrijden na Helmond Sport.

Dan winnen ze in die vier wedstrijden dus van Almere, wat betekent dat Almere ons niet meer in kan halen (maximaal 81 punten voor hun dan). Wordt die onderlinge wedstrijd een gelijkspel of een winstpartij voor Almere, dan kan De Graafschap ons niet meer inhalen (maximaal 80 of 81 punten). In alle drie mogelijke gevallen promoveert Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op april 10, 2021, 00:19:12
Dan winnen ze in die vier wedstrijden dus van Almere, wat betekent dat Almere ons niet meer in kan halen (maximaal 81 punten voor hun dan). Wordt die onderlinge wedstrijd een gelijkspel of een winstpartij voor Almere, dan kan De Graafschap ons niet meer inhalen (maximaal 80 of 81 punten). In alle drie mogelijke gevallen promoveert Cambuur.

|:) :proost