Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Collingwood op april 09, 2021, 17:24:34
0-0 gebleven. Gelijkspel is voor ons niet onaardig natuurlijk, maar volgens de verslagen op Twitter miste Roda nog de nodige kansen.

10 punten los van nr 3

fred

Nu zelf winnen dan is Almere net als NAC ook weg  :y

Bernardo

Scenario komt wel dichtbij dat wij promoveren wanneer we zelf niet spelen. Zie de Graafschap en Almere nog wel punten verspelen in komende 2 potjes.

fred

Jong AZ-uit. Misschien moet het wel zo zijn.....

Treb

Citaat van: Bernardo op april 09, 2021, 17:40:32
Scenario komt wel dichtbij dat wij promoveren wanneer we zelf niet spelen. Zie de Graafschap en Almere nog wel punten verspelen in komende 2 potjes.

Daarom hoop ik dat NAC wint straks.

Bernardo

Citaat van: Treb op april 09, 2021, 17:42:49
Daarom hoop ik dat NAC wint straks.

Die staan al op 13 punten van ons, dus die kunnen ons normaal gesproken al niet meer inhalen na Helmond thuis.

Bankzitter

Citaat van: Treb op april 09, 2021, 17:42:49
Daarom hoop ik dat NAC wint straks.

Ik niet. Hoe meer de concurrentie wordt vernederd dit seizoen, hoe beter.
We hoorden dit seizoen niet thuis in de KKD en zou mooi zijn als dat aan het eind ook goed te zien is in het verschil met de rest.

gobo

Nog 9 punten en dan ben je gewoon kampioen. Kan door het doelsaldo nooit meer iemand overheen.
Dus thuis tegen jong AZ gaat het gebeuren
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

fred

Citaat van: gobo op april 09, 2021, 18:11:52
Nog 9 punten en dan ben je gewoon kampioen. Kan door het doelsaldo nooit meer iemand overheen.
Dus thuis tegen jong AZ gaat het gebeuren

We spelen uit tegen az hoor ?

Treb

Citaat van: gobo op april 09, 2021, 18:11:52
Nog 9 punten en dan ben je gewoon kampioen. Kan door het doelsaldo nooit meer iemand overheen.
Dus thuis tegen jong AZ gaat het gebeuren

Zou volgende week ook kunnen als je niet speelt.

Dat hoop ik echt niet.

Collingwood

Ik zeg: hoe sneller we er zijn hoe beter. Kan Foeke ook lekker doorpakken met contractverlengingen en op de transfermarkt.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op april 09, 2021, 18:45:50
Ik zeg: hoe sneller we er zijn hoe beter. Kan Foeke ook lekker doorpakken met contractverlengingen en op de transfermarkt.

Dit vooral  :X zeker doordat we vorige jaar bestolen werden door de KNVB

LWD vak 7

NAC op 1-1. Dat gaat weer bijzonder moeizaam. Nota bene tegen 10 man.

Treb


Cambuur Groningen

Waar blijft Kuzmanovic met zn overzicht... duurt lang?