Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

GAE heeft het echt voor zichzelf verknalt. Als ze die 2 potjes hadden gewonnen , dan lag de weg naar de tweede plek nu open.
Maar dat is toch de basis van het kampioenschap: iedere club heeft een slechte periode of krijgt het moeilijk als het spannend wordt.
En wij geven geen krimp en pakken op de beslissende momenten steeds de punten.

Bernardo

Dit, wij zijn zo constant en goed. Echt knap. Met vorig seizoen en dit seizoen hebben we nou 60 wedstrijden gespeeld en we hebben maar 1x dat we 2 wedstrijden achter elkaar verloren hebben. Totaal alles onder controle, geen paniek.

Bankzitter

Naast Ajax ken ik ook geen club in Nederland die dit presteert... PSV ,AZ, Feijenoord, Vitesse hebben allemaal hun een mindere periode en totale offdays.

Wij eigenlijk nooit. Er wordt wel eens onderschat hoe knap dat is, denk ik.

Ook wel een herstellende gedachte voor volgend seizoen: we gaan niet in paniek raken als we eens een serie verliezen en in de beslissende potjes staat het team er wel. Mooi met de deze kern van spelers verder dus.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#4068


   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
                              
   Stand na 28 w    67      63      59      59   
                              
   1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1 (0)      Nac - uit -1 (0)      MVV -uit - 3 (0)      Gra - th -1 (3)   
   3      vol - uit - 1 (3)      Dor - th - 3 (0)      Nec - th -1 (3)      Jaj - uit - 3 (1)   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1    GA - th - 1 (0)
         76      67      65      63   
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1      Tel - th - 3      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   
                              
   Laatste 10 w      22 (23)      22 (16)      22 (21)      18 (16)   
                              
   Eindstand      89 90 + (+1)      85 79 (-6)      81 80 (-1)      77 75 (-2)   
Henk, held, bedankt

Bernardo

Helmond thuis promotie, Jong AZ/Graafschap titel?

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op april 05, 2021, 16:53:42
Helmond thuis promotie, Jong AZ/Graafschap titel?
Zou zo maar kunnen, zeker als Amere vandaag punten verliest en dat tegen Go Ahead nog een keer doet. Dan staan we op 12 punten van ze, NAC nu al op 13... Het gaat gebeuren :)

Inferno-058

Mooi weer daar in Kerkrade. Wedstrijd is daarom gestaakt.

Bankzitter

Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar die hebben ook nog maar een dik kwartier om te scoren en zullen ook wel met 100 volt spanning in de benen op het veld staan om de 2e plek vast te houden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2021, 18:23:56
Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar die hebben ook nog maar een dik kwartier om te scoren en zullen ook wel met 100 volt spanning in de benen op het veld staan om de 2e plek vast te houden.
mogen ze eerst weer een paar 100 km terugrijden en dan weer naar Kerkrade om het kwartier af te maken?

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2021, 19:05:22
mogen ze eerst weer een paar 100 km terugrijden en dan weer naar Kerkrade om het kwartier af te maken?
al bekend wanneer

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2021, 19:59:31
al bekend wanneer
volgens mij nog niet, maar hoe dan ook wordt dat vermoeiend

Treb

Ik hoop heel snel. Je moet er niet aan denken om te promoveren op een dinsdagavond omdat Almere daar gelijkspeelt of verliest

Lore

Citaat van: Treb op april 05, 2021, 20:06:53
Ik hoop heel snel. Je moet er niet aan denken om te promoveren op een dinsdagavond omdat Almere daar gelijkspeelt of verliest

Oef, daar zeg je wat! Dan zou dat volgende week maandag ingehaald moeten worden? KNVB heeft aan het begin aangegeven dat zij afgelastingen snel willen inhalen, dus die zou het meest logisch zijn.

Geelblauwstiens

Citaat van: Treb op april 05, 2021, 20:06:53
Ik hoop heel snel. Je moet er niet aan denken om te promoveren op een dinsdagavond omdat Almere daar gelijkspeelt of verliest
Dan herhaalt de geschiedenis zich.....

Bernardo

Citaat van: Lore op april 05, 2021, 20:19:32
Oef, daar zeg je wat! Dan zou dat volgende week maandag ingehaald moeten worden? KNVB heeft aan het begin aangegeven dat zij afgelastingen snel willen inhalen, dus die zou het meest logisch zijn.

Kan niet, dan speelt Roda al en Almere de zaterdag daarna. Dus maandag over 2 weken valt ook al af. Dinsdag 20 april zou eerste optie zijn. Nou dan komt dat scenario wel dichtbij. :X