Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Lekker hoor. Nu maandag zelf nog wel even winnen...
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Mooi puntverlies van twee achtervolgers. Puntverlies van Almere was niet te verwachten. Maandag de boel maar verzilveren.

Specuveter

Dit kan een mooi weekend worden??

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op maart 19, 2021, 21:55:09
Mooi puntverlies van twee achtervolgers. Puntverlies van Almere was niet te verwachten. Maandag de boel maar verzilveren.
En dan volgende week NAC en Graafschap tegen elkaar, weer puntenverlies voor 1 van de 2 of allebei. Komende 2 wedstrijden zelf de punten pakken, dan kun je in Volendam nog weer wat laten liggen zonder dat het meteen druk op levert.

Kuzmanovic-Apeldoorn

En nec ook verloren. Die was anders gelijk met nac gekomen
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 19, 2021, 21:56:58
En dan volgende week NAC en Graafschap tegen elkaar, weer puntenverlies voor 1 van de 2 of allebei. Komende 2 wedstrijden zelf de punten pakken, dan kun je in Volendam nog weer wat laten liggen zonder dat het meteen druk op levert.
Ik kijk eigenlijk meer op tegen roda uit dan tegen volendam uit
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2021, 21:59:05
Ik kijk eigenlijk meer op tegen roda uit dan tegen volendam uit
ik niet, groot veld, veel ruimte :-)

sunderland


sunderland

Kom maar op met die berekening. Plus extra punt om doelsaldo

Vlampiep

Als oans klupke maandag de 3 punten  pakt, kenne we miskien stiekem al beginne met ut uut zetten van kruuskes op 1,5 mtr op ut Oldehoofsterkerkhof.  |:)

Noordcambuur

Hele mooie uitslagen het moet nu gebeuren a.s. Maandag en volgende week tegen Roda.

Bernardo

Zo fantastisch weer. Zelf winnen en NAC staat op 11. Dan mogen die volgende week wel winnen van Graafschap :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

#3942
Daar gaan we  :D

   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
   1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1      Nac - uit -1      MVV -uit - 3      Gra - th -1   
   3      vol - uit - 1      Dor - th - 3      Nec - th -1      Jaj - uit - 3   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1      GA - th - 1   
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1      Tel - th - 3      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   
                              
   Laatste 10 w      22      22 (20)      22      18 (17)   
   Stand nu      67      63      59      59   
                              
   Eindstand      89 +      85 83 (-2)      81 (0)      77 76 (-1)   
Henk, held, bedankt

Collingwood

We hebben een behoorlijke voorsprong en spelen veel beter dan alle concurrenten. En toch geloven we het pas als het echt zo is. Logisch natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Blijf erbij, 5x winnen en we zijn er.