Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ze hebben het wat te hoog in de bol of er zit inderdaad meer achter.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Gewoon een prima seizoen en nu een dip oa door de vele wedstrijden en de druk die steeds hoger wordt. Niets vreemds aan.
Argument van de 4 nederlagen is gewoon onzin.

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 04, 2021, 22:12:25
Ze hebben het wat te hoog in de bol of er zit inderdaad meer achter.
beide

sunderland

Hun hebben een hoger budget en hij gaf het gister een beetje op eigenlijk. Hij is ook vreselijk eigenwijs en misschien heeft hij net als slot al iets anders

sunderland

En de spelers zijn klaar met um denk ik . Ze hebben overleg met spelers gehad lees ik

PePe

#3845
Zette gisteren z'n beste spelers op de bank. (Waarschijnlijk door het verlies tegen Cambuur)
Werd mogelijk niet gewaardeerd?

punkman

"Na diverse gesprekken tussen spelers, staf en clubleiding is geconstateerd dat het draagvlak voor een verdere samenwerking ontbreekt", zo laat de club weten in een kort statement.
Bron: https://nos.nl/artikel/2371243-almere-city-neemt-per-direct-afscheid-van-trainer-tobiasen.html
Is dus wel meer aan de hand.

Collingwood

Verklaring Almere over Tobiasen wekt verbazing

Almere City FC bracht vrijdag tekst en uitleg over het ontslag van Ole Tobiasen, maar die deed de wenkbrauwen fronsen. De Deense trainer werd gisteren door de club uit Flevoland de wacht aangezegd.

Het was een opvallend besluit, aangezien Almere City FC dit seizoen bovenin meedraait. Nog niet zolang geleden stond Tobiasen er bovendien heel goed op in Almere. Zo kreeg hij op 3 februari, mede naar aanleiding van zijn eerdere positieve evaluatiegesprek, een contractvoorstel voor verlenging voorgelegd. 'We hebben enkele weken geleden een aanbieding gedaan, maar deze kort daarna ingetrokken', schetste technisch directeur Teun Jacobs vandaag. 'Omdat we signalen kregen die we serieus moesten nemen. Daar is de beslissing van nu uiteindelijk het gevolg van.'

Het is een opvallende uiteenzetting van Jacobs, aangezien aan het begin van deze week nog sprake was van een contactverlenging. Pas afgelopen dinsdag, een dag voor het duel met FC Volendam, liet de clubleiding van Almere City FC weten niet met het tegenvoorstel van het kamp Tobiasen akkoord te gaan en de aanbieding werd formeel ingetrokken. Daar werd overigens wel aan toegevoegd dat beide partijen komende week een vervolgafspraak zouden maken. Het verklaart eens te meer de terechte verbazing over het plotselinge directe ontslag van de trainer.

https://www.vi.nl/nieuws/verklaring-almere-over-tobiasen-wekt-verbazing
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Belachelijke penal voor Almere.

Gelukkig mist 'ie ouwe rukbeer.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op maart 06, 2021, 14:31:18
Belachelijke penal voor Almere.

Gelukkig mist 'ie ouwe rukbeer.
wel 3-0  :y

Treb


Noordcambuur

Citaat van: Treb op maart 06, 2021, 15:57:34
Tegen een onthutsend slecht Excelsior.
jaaa echt wel dijkhuizen  :_schater :rodekaart

Noordcambuur

Volgens mij moeten wij ook nog tegen Excelsior kan dijkhuizen ons niet ff helpen  :y

fred

Volendam bakt er weinig van. Van 2-0 naar 2-4

Noordcambuur

Citaat van: fred op maart 06, 2021, 18:08:25
Volendam bakt er weinig van. Van 2-0 naar 2-4
fred en die staan op 22 punten achterstand op Cambuur