Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Gewoon een pak op 'e billich geve. Wij zijn Cambuur!

Noordcambuur

Citaat van: Lore op februari 27, 2021, 16:31:00
Zeker, maar door deze uitslag is een gelijkspel ook geen ramp morgen
we krijgen nog een paar hele moeilijke wedstrijden voor de boeg.
B.v. Roda uit en Eagles uit en Volendam uit en thuis de graafschap en nac.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2021, 18:04:35
we krijgen nog een paar hele moeilijke wedstrijden voor de boeg.
B.v. Roda uit en Eagles uit en Volendam uit en thuis de graafschap en nac.

Hebben Almere en Graafschap ook. Dus zijn wij altijd in het voordeel met een voorsprong van 4 of 7 punten.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op februari 27, 2021, 18:47:38
Hebben Almere en Graafschap ook. Dus zijn wij altijd in het voordeel met een voorsprong van 4 of 7 punten.
Een ouwe woudpiek zou zeggen; ziet gij huis en kerk al staan, dan is de reis nog niet gedaan. :clint

Vlampiep

Alles valt en staat dat wij onze sterkhouders heel houden zodat de automatismen onaangetast blijven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op februari 27, 2021, 18:47:38
Hebben Almere en Graafschap ook. Dus zijn wij altijd in het voordeel met een voorsprong van 4 of 7 punten.
Bij verlies morgen staan zij op 1 en 3 verliespunten meer. Daarom minimaal gelijkspelen  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Bankzitter

#3786
Almere en De Graafschap spelen ook nog tegen elkaar en ons doesaldo is een bonuspunt...
We hebben daarmee nog wel wat marge voor promotie. De druk ligt bij Almere.

Kuzmanovic-Apeldoorn

ik dacht 85 % van de wedstrijden spelen en dan kan Gudde geen kunstje meer flikken, dat is 33 wedstrijden, dus nog 7
Henk, held, bedankt

Treb

Jong Ajax kon zich maar moeilijk opladen voor een avondje Rotterdam  :R

Specuveter

Citaat van: Treb op maart 01, 2021, 20:26:53
Jong Ajax kon zich maar moeilijk opladen voor een avondje Rotterdam  :R
gelukkig hoeven wij na dit seizoen nooit meer tegen die jong elftallen   :proost

hobbes

Citaat van: Treb op maart 01, 2021, 20:26:53
Jong Ajax kon zich maar moeilijk opladen voor een avondje Rotterdam  :R

Trieste lui

Bankzitter

Ik denk dat vooral AZ en Utrecht zich kapot lachen dat ze dit seizoen met Jong konden spelen, terwijl bij Twente, Heerenveen, Sparta  ect. de opleiding gewoon  een jaar vrijwel stil heeft gelegen. Bij Feijenoord hebben ze zelfs spelers gekocht om door te stromen naar de KKD en die promoveren dus nu al 2 seizoenen lang niet. Het is allemaal zo krom als een hoepel maar niemand die je er over hoort of mensen die nadenken hoe dat verder moet.


sunderland

Citaat van: Treb op maart 01, 2021, 20:26:53
Jong Ajax kon zich maar moeilijk opladen voor een avondje Rotterdam  :R
idd zo was het. Traore leek wel een zak earpels. Competitie v v

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2021, 10:05:16
Ik denk dat vooral AZ en Utrecht zich kapot lachen dat ze dit seizoen met Jong konden spelen, terwijl bij Twente, Heerenveen, Sparta  ect. de opleiding gewoon  een jaar vrijwel stil heeft gelegen. Bij Feijenoord hebben ze zelfs spelers gekocht om door te stromen naar de KKD en die promoveren dus nu al 2 seizoenen lang niet. Het is allemaal zo krom als een hoepel maar niemand die je er over hoort of mensen die nadenken hoe dat verder moet.

Los daarvan hebben AZ, Utrecht, Ajax en PSV ook de oneerlijke mogelijkheid om spelers uit het 1e elftal wedstrijdritme op te laten doen in de KKD. In tegenstelling tot de andere clubs uit de eredivisie.

Huizen

We zijn eigenlijk te goed voor alle teams. Maar toch wel extra lekker dat NAC en De Graafschap in de laatste 3 duels zitten.

Op naar de eredivisie! Bizar trots op dit team en staf. 2 seizoenen lang presteren  |:)