Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op februari 26, 2021, 21:32:30
Eagles weer gewonnen en weer de 0 gehouden.
en Graafschap weer een goal uit het niets. Maar goed, we zullen het toch zelf moeten doen

Specuveter

Er was maar één ploeg die voetbalde en dat was jong Az.
En dan weer zo.n goal waarbij de keeper over de bal valt.
Ongelooflijk.

Cambuur Groningen

Nou 1-1,  hup JAZ

Specuveter


Huizen

Volhouden! Zou mooi zijn

ChantiSCC

Scoren vast weer 90+4..

hobbes


Specuveter


Huizen

Goed begin van het weekend. Cheers, mannen  |:)

sunderland


Cambuur Groningen

Lekker dit, zit hier goddomme net zo zenuwachtig als wanneer we zelf spelen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ze verliezen 5 punten tegen Jong AZ (net als wij tegen Ajax trouwens)
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

Hoppa!! Deze is echt heel lekker!
Zondag een resultaat halen en dan staan we er echt heel goed voor.

Come on boys!

Noordcambuur

We moeten eerst zelf gaan winnen dan smaakt deze nog lekkerder  :thumbsup

Lore

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2021, 08:34:56
We moeten eerst zelf gaan winnen dan smaakt deze nog lekkerder  :thumbsup

Zeker, maar door deze uitslag is een gelijkspel ook geen ramp morgen