Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Treb op februari 03, 2021, 19:59:52
Blijven maar kopen die lui  :_schater

Misschien kunnen ze beter werken aan een voetbalidee
Anco is een geweldig goede speler, volgens mij blessure gevoelig, maar fit kan hij het verschil maken.

Bankzitter

Welk verschil in een competitie zonder publiek en verkorte nacompetitie?
Voor de meeste clubs is dit een verloren seizoen waarin je alleen zou moeten proberen je tekorten zo laag mogelijk te houden. Ik begrijp niet waarom je dure spelers gaat halen als de kans op promotie nihil is. Beter investeren in eigen jeugd.

michello

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2021, 21:42:06
Anco is een geweldig goede speler, volgens mij blessure gevoelig, maar fit kan hij het verschil maken.

Anco is allang niet meer de Anco van 3 jaar terug. NAC heeft inmiddels een selectie van 33 man. Lachwekkende transfer  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: michello op februari 03, 2021, 21:54:54
Anco is allang niet meer de Anco van 3 jaar terug. NAC heeft inmiddels een selectie van 33 man. Lachwekkende transfer  :_schater
Precies is dit...waar zijn die gasten uit Breda mee bezig :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2021, 21:42:06
Anco is een geweldig goede speler, volgens mij blessure gevoelig, maar fit kan hij het verschil maken.
dat kan ie dan op zeker. Aan de bal is hij geweldig. Tis wel appart dat je in deze tijd met zo,n dure selectie toe kan. Dat die lui nu nog nooit een stabiel beleid kunnen voeren

Vlampiep

Citaat van: michello op februari 03, 2021, 21:54:54
Anco is allang niet meer de Anco van 3 jaar terug. NAC heeft inmiddels een selectie van 33 man. Lachwekkende transfer  :_schater
Tsja, maar riepen die brabo's dat ook niet toen wij Muhren haalden?
En het bedrijfsleven in Breda blijft ieder seizoen geld in deze club steken, maar of dat verstandige investeringen zijn is maar de vraag.

justremco

Citaat van: sunderland op februari 04, 2021, 08:23:30
dat kan ie dan op zeker. Aan de bal is hij geweldig. Tis wel appart dat je in deze tijd met zo,n dure selectie toe kan. Dat die lui nu nog nooit een stabiel beleid kunnen voeren

En dan durven ze ook nog te zeggen dat ze niet het grootste spelersbudget hebben van de KKD, ze hebben 33 spelers voor de eerste selectie onder contract  :_schater

zeewolde

Emmen schijnt een deel van zijn salaris nog te betalen.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op februari 04, 2021, 08:23:30
dat kan ie dan op zeker. Aan de bal is hij geweldig. Tis wel appart dat je in deze tijd met zo,n dure selectie toe kan. Dat die lui nu nog nooit een stabiel beleid kunnen voeren

Ik zou het ook prima begrijpen als N.A.C. voor een vol stadion speelde... leuke speler om het publiek te vermaken en dan volgend seizoen komen ze dan weer terug voor een seizoenkaart.

Maar in de huidige situatie waar iedere wedstrijd geld kost en de nacompetitie een loterij is, dan snap ik zo'n investering niet goed. Welke "winst" willen ze daar nog mee halen? Zeker als het ten koste van de ontwikkeling/transferwaarde van bijv. v Hooijdonk gaat.

EdsjeSCC

Ze moeten maar 1;235 gaan spelen als ze de beste spelers op willen stellen.


sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op februari 04, 2021, 10:23:32
Ze moeten maar 1;235 gaan spelen als ze de beste spelers op willen stellen.
laat ons Dogan maar ophalen

Bob Paisley

Hoop transfer geweld in de eerste divisie
Clubs zijn bang om niet te promoveren.   
Maar of dit een verstandige zet is....   druk wordt alleen maar groter

Galdiano

Almere - Volendam schijnt nu al afgelast te zijn voor vrijdag. Aldus Volendam inside. Nergens verder nog een bevestiging.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

En wederom een 1-0 van De Graafschap. Wat een schijtploeg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

En wederom doelpunt van een verdediger.
Wedstrijd gezien en was niet om aan te gluren.