Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: zeewolde op februari 01, 2021, 22:16:06
En nu krijgt Almere de druk van de Graafschal op 3 punten
En Almere mag dit weekend naar Helmond Sport; die doen het ook niet verkeerd de laatste tijd en zijn al 7 wedstrijden op rij ongeslagen. Almere zal niet blaken van het zelfvertrouwen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bankzitter

Mooi de druk komt er nu ook op voor de concurenten.

Verder wat voortgang voor het stadion, Doodeman erbij en een derby succesje...geen slechte dag voor ons clubje  |:)

sunderland

Citaat van: Tukker op februari 01, 2021, 22:20:11
En Almere mag dit weekend naar Helmond Sport; die doen het ook niet verkeerd de laatste tijd en zijn al 7 wedstrijden op rij ongeslagen. Almere zal niet blaken van het zelfvertrouwen.
wat een ruimtes op het veld daar bij nac -Almere

Inferno-058

Vorm is ook weg bij Almere, hopelijk is dit een sportief kantelpunt.

hobbes

4-0, een hele fijne

speculeter


Eewal

Komend weekend NAC maar wel gewoon weer even 1-1 spelen of zo..

Holwerd voor Cambuur

Als ze verliezen, verliezen ze dus ook dik!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Een mooie dag, met goed nieuws uit Breda en Volendam.  |:)

Noordcambuur

We moeten naar ons zelf kijken en de maand februari wordt wel heel belangrijk met een paar hele moeilijke wedstrijden voor de boeg.
Eerst tegen jong Ajax en dan zien we wel weer verder....... :zweep

okkele

https://twitter.com/i/status/1356666022590316551

go ahead - volendam

goed gedaan , dan is voetbal helemaal niet belangrijk.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Anco Jansen toch nog naar NAC, Emmen had blijkbaar maandag zijn contract nog ontbonden.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: Collingwood op februari 03, 2021, 19:05:53
Anco Jansen toch nog naar NAC, Emmen had blijkbaar maandag zijn contract nog ontbonden.

Blijven maar kopen die lui  :_schater

Misschien kunnen ze beter werken aan een voetbalidee

hobbes

Weer een 30+ speler, die hadden ze toch al?

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op februari 03, 2021, 19:59:52
Blijven maar kopen die lui  :_schater

Misschien kunnen ze beter werken aan een voetbalidee
komend weekens puntverlies tegen Telstar en de rapen zijn daar weer gaar...