Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 21:48:57
Mooi man. Nac komt eraan :zweep
Ja alleen tegen Almere voor de rest gewoon weer normaal doen in Breda :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

#3616
Hoppa Bilate  :_schater

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2021, 21:51:18
Ja alleen tegen Almere voor de rest gewoon weer normaal doen in Breda :zweep
ze hadden het net over anco Jansen naar nac. Daar word dus ook mee geleurd.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 21:56:17
ze hadden het net over anco Jansen naar nac. Daar word dus ook mee geleurd.
NAC heeft alleen geen geld meer, dus is het maar net hoe graag Emmen van Janssen af wil..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2021, 22:00:06
NAC heeft alleen geen geld meer, dus is het maar net hoe graag Emmen van Janssen af wil..
ze hebben geen geld meer maar plotseling komt er weer een nieuwe.

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2021, 21:51:18
Ja alleen tegen Almere voor de rest gewoon weer normaal doen in Breda :zweep
En tegen de Graafschap niet te vergeten.

sunderland

Almere ook goede versterking erbij

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 22:07:34
Almere ook goede versterking erbij
Die schopper en wisselspeler van Fortuna?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2021, 22:09:18
Die schopper en wisselspeler van Fortuna?
ja die. Prima versterking voor eerste div.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

En nu krijgt Almere de druk van de Graafschal op 3 punten

Treb

Het is wel van beide kanten hotseknotse voetbal hoor..

PePe


Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op februari 01, 2021, 22:16:06
En nu krijgt Almere de druk van de Graafschal op 3 punten
NAC en NEC , 6 punten achter De Graafschap, dus die kunnen ook niet veel punten laten liggen..
IN HENK WE TRUST!!!