Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Citaat van: sunderland op januari 11, 2021, 16:25:27
zo ist. Zondag word moeilijk!
Hoezo? Zo goed doet NEC het niet. Excelsior stond met 0-2 voor en had gewoon moeten winnen. NEC won door een penalty. De week daarvoor verloren ze met 5-2 bij Telstar, en daarvoor met 0-1 van Oss. Als wij gewoon ons voetbal spelen, rolle we die lui op.

Treb

En volendam laat het liggen tegen Dordrecht. Precies zoals ik vorige week al voorspelde. Alleen tegen Cambuur kunnen ploegen als Volendam en Jong Ajax zich opladen.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op januari 15, 2021, 20:33:43
En volendam laat het liggen tegen Dordrecht. Precies zoals ik vorige week al voorspelde. Alleen tegen Cambuur kunnen ploegen als Volendam en Jong Ajax zich opladen.
jaaaa klopt en tegen de kleinere clubs punten laten liggen  :X

speculeter

Graafschap 3-1 gewonnen
En Almere al met 2-0 Voor.

AL

Kan nog wel eens zeer spannend worden tussen Almere/Graafschap en ons.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op januari 15, 2021, 21:26:14
Kan nog wel eens zeer spannend worden tussen Almere/Graafschap en ons.
yep, alhoewel ik Roda ook wel erg matig vond en dit Jong AZ is gewoon een lachertje

Grijskijkert

Citaat van: AL op januari 15, 2021, 21:26:14
Kan nog wel eens zeer spannend worden tussen Almere/Graafschap en ons.
Doen wij waar we goed in zijn (winnen!) is er helemaal niks aan de hand!
IN HENK WE TRUST!!!

wacko jacko

Waar Almere en de Graafschap hun potjes gemakkelijk hebben gewonnen vandaag heeft Cambuur het de laatste wedstrijden moeilijk een goede uitslag neer te zetten.  Je hoeft per definitie niet altijd de hele wedstrijd te breien. Wat mij betreft mag zo af en toe wel opportunistischer worden gespeeld tijdens de wedstrijd. Meer variatie en sommige spelers (Korte, Jacobs, Schmidt) mogen mijn inziens wel iets meer brengen dan dat ze de afgelopen weken hebben laten zien.

Grijskijkert

Citaat van: wacko jacko op januari 15, 2021, 22:57:38
Waar Almere en de Graafschap hun potjes gemakkelijk hebben gewonnen vandaag heeft Cambuur het de laatste wedstrijden moeilijk een goede uitslag neer te zetten.  Je hoeft per definitie niet altijd de hele wedstrijd te breien. Wat mij betreft mag zo af en toe wel opportunistischer worden gespeeld tijdens de wedstrijd. Meer variatie en sommige spelers (Korte, Jacobs, Schmidt) mogen mijn inziens wel iets meer brengen dan dat ze de afgelopen weken hebben laten zien.
Heb jij Almere en de Graafschap wel gevolgd? Voor het eerst in weken/maanden winnen die gasten een keer makkelijk!
En wat Cambuur betreft vergeet je de wedstrijd tegen Eindhoven maar even voor jou gemak!
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Het mag duidelijk zijn.

Almere, De Graafschap en NAC spelen allemaal eigenlijk helemaal niet overtuigend.

Het is wachten totdat deze teams ook weer punten gaan verspelen.

PS: Chapeau voor Almere, van mij mogen die met ons naar de eredivisie! Die doen het toch wel heel knap, 1x verlies pas.

Grijskijkert

Den Bosch-NAC 1-0 en eens niet onverdiend..
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

NAC is echt dramatisch. Die gaan het ons echt niet meer moeilijk maken, gaat tussen ons, Almere en de Graafschap. Hopelijk krijgt de Graafschap morgen weer een tik.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2021, 15:04:55
NAC is echt dramatisch. Die gaan het ons echt niet meer moeilijk maken, gaat tussen ons, Almere en de Graafschap. Hopelijk krijgt de Graafschap morgen weer een tik.
Zo en die staan op 12 punten!
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Gaat nu definitief nog tussen de top 3. Nu Volendam morgen nog ff winnen :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2021, 15:58:55
Gaat nu definitief nog tussen de top 3. Nu Volendam morgen nog ff winnen :proost
Almere had het gisteren ook heel lastig tot de 1-0 tegen de nr laatst
Henk, held, bedankt