Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Volendam en Almere scoren gemakkelijk vandaag!!

AL

Almere is niet te stoppen.
Blijf het verrassend knap vinden.

AL

Slechte avond voor ons.
Graafschap wint ook met gemak.

Collingwood

Citaat van: Inferno-058 op december 11, 2020, 21:02:36
Een zeer 'jong' Jong Ajax neemt het op tegen de Graafschap, maar het is geen competitievervalsing hoor...

Het is toch verschrikkelijk.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Wel op 1-1 maar tegen dit Ajax maakt Graafschap er nog wel stuk of 5.

Inferno-058

Citaat van: AL op december 11, 2020, 21:13:11
Almere is niet te stoppen.
Blijf het verrassend knap vinden.
Ze gaan er wel heel makkelijk in bij Telstar, waar is de goede organisatie van vorige week tegen ons gebleven?

speculeter

Telstar begint nu pas te voetballen
1-3 inmiddels.
Ajax gemiddeld 17 jaar of zoiets???
3 klassen minder als tegen ons man.
Het blijft ??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Graafschap wel een uur met 10 man nu
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: speculeter op december 11, 2020, 21:30:32
Telstar begint nu pas te voetballen
1-3 inmiddels.
Ajax gemiddeld 17 jaar of zoiets???
3 klassen minder als tegen ons man.
Het blijft ??

Het is een schande.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op december 11, 2020, 21:41:39
Het is een schande.
maar wel 2-2. Had niet verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen: hup Ajax

Cambuur Groningen

En hup Telstar... 2-3 nu

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op december 11, 2020, 21:02:36
Een zeer 'jong' Jong Ajax neemt het op tegen de Graafschap, maar het is geen competitievervalsing hoor...
ja klopt niet normaal.....ik ben er soms helemaal klaar mee.
Alleen jong Utrecht en Az spelen vaak met de zelfde spelers.

Collingwood

#3402
Telstar mist nog 3 dikke kansen op de 3-3 en raakt ook nog de paal. Jammer! Go Ahead-NAC 0-0.

En De Graafschap verliest ook punten, 2-2 tegen Jong Ajax. Hadden qua kansen nog kunnen winnen dus mogen we wel blij mee zijn ondanks dat ze lange tijd met tien man speelden.
Kalmte alleen kan u redden.

CambuurAmersfoort

Morgen winnen en we staan gewoon 8(!!!) punten + doelsaldo  voor op de eerste niet promotieplaats.
Dat had ik aan het begin van het seizoen echt niet durven dromen!

Nog 4 potjes tot de winterstop. Minimaal 10 punten en we staan er echt zo ontzettend goed voor!!

AL

Alleen Almere en Volendam zie ik nog als concurrenten.
Morgen kunnen we een grote slag slaan al zal het niet zomaar even winst worden.
Graafschap is gewoon niet goed genoeg voor bovenste 2.