Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Eigenlijk is alleen Almere redelijk stabiel. Op de pot tegen ons na spelen die gewoon heel degelijk. Andere teams (de laatste weken ook De Graafschap) kunnen met een mindere dag de winst niet over de streep trekken. Wij hebben de kwaliteiten om dat wel te doen.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op december 07, 2020, 09:11:48
Qua voetbal zou het mooi zijn als Cambuur en Volendam promoveren.

En qua kansen in de eredivisie ook
Henk, held, bedankt

PePe

Het voetbal van Cambuur is momenteel wat stroever.
De aanloop naar promotie is nu 2 seizoenen.
Is hierdoor nu ook zwaarder dan vorig seizoen.

Inferno-058

#3378
Citaat van: speculeter op december 07, 2020, 09:11:48
Aanvallend voetbal komt altijd bovendrijven.
Qua voetbal zou het mooi zijn als Cambuur en Volendam promoveren.
Ik hoop gewoon op ons en de Graafschap. Beide genaaid door de KNVB vorig seizoen, en beide top aanhang.

Bankzitter

Echt normaal is het niet om 57 wedstrijden te moeten presteren voor promotie...
Gewoon een wereldprestatie als we het halen.

En we hebben ook al aangetoond dat we het in het restant niet meer verspeelt zouden hebben, inclusief de onderlinge duels.

Galdiano

Volendam helaas op 2-3 voorsprong in de 88ste minuut.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Galdiano op december 07, 2020, 22:43:39
Volendam helaas op 2-3 voorsprong in de 88ste minuut.

Volendam was veel sterker/beter de tweede helft.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op december 07, 2020, 22:43:39
Volendam helaas op 2-3 voorsprong in de 88ste minuut.
En toch een gat van 10 punten met ons, wel een goede ploeg overigens.

LWD vak 7

Al 12 wedstrijden ongeslagen die Volendammers.

Ollie

Interessante potjes vanavond...

Eagles - NAC
Graafschap - Jong Ajax
Telstar - Almere

Er gaat vast een achtervolger punten laten liggen (hoop ik)

speculeter

Ze gaan alle drie punten laten liggen.
En wij gaan winnen morgen  |:)

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op december 11, 2020, 10:30:57
Ze gaan alle drie punten laten liggen.
En wij gaan winnen morgen  |:)
ik hoop het kerel :thumbsup

ChantiSCC

Dat Volendam gaat nog vol voor de eerste 2 plekken. Wat een goede ploeg zeg. Niet alleen gebasseerd op deze 20min  :)

Destroyer

En Marinus ligt er na vanavond weer uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Een zeer 'jong' Jong Ajax neemt het op tegen de Graafschap, maar het is geen competitievervalsing hoor...