Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Galdiano op december 06, 2020, 14:19:32
NEC gelijk tegen Den Bosch.

NEC liet laatste weken ook behoorlijk goed voetbal zien. Zag ze nog wel aansluiten bij de top. Gelukkig nu 9 punten.

Speelden juist heel slecht afgelopen maandag (hakken over de sloot) en vandaag was het ook niet best.

Geelblauwstiens

Die centrale verdediger scoort anders erg makkelijk

Galdiano

NAC verliest in de allerlaatste minuut van Dordrecht!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op december 06, 2020, 22:00:02
NAC verliest in de allerlaatste minuut van Dordrecht!!  |:)
haha geweldig dat Dordrecht  |:)

PePe

Citaat van: Galdiano op december 06, 2020, 22:00:02
NAC verliest in de allerlaatste minuut van Dordrecht!!  |:)

Pracht goal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Laatste kwartiertje even gekeken, maar meer dan verdiend op basis daarvan  :D wel 6 kansen gehad en een prachtig doelpunt, en ze vierden het alsof ze kampioen werden  :_schater
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op december 06, 2020, 22:00:02
NAC verliest in de allerlaatste minuut van Dordrecht!!  |:)
Niet eens onverdiend. NAC mag blij zijn dat ze een goede keeper hebben anders stonden ze gewoon in het rechterrijtje.

Bankzitter

Er kan haast wel een streep door N.A.C.. Al 9 punten achter en dan nog doelsaldo.
En geen onderling duel meer eigenlijk waarin ze kunnen terug komen. (Ik ga er vanuit dat het voor ronde 38 wel is beslist).

Almere zie ik na de winter ook wel wegzakken, alleen De Graafschap zie ik wel aanhaken.  Ligt goed op koers zo voor promotie.

gobo

Toch weer een uitermate prima weekend zo met het puntverlies van NEC en NAC!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

fred

Citaat van: Bankzitter op december 06, 2020, 22:32:26

Almere zie ik na de winter ook wel wegzakken, alleen De Graafschap zie ik wel aanhaken.  Ligt goed op koers zo voor promotie.

Vergeet Volendam niet....

michello

Citaat van: fred op december 07, 2020, 05:57:39
Vergeet Volendam niet....

Die vallen toch ook wel wat tegen. Staan nu al 13 punten achter en moet nog maar zien of ze vanavond winnen.

Collingwood

Dat NAC valt tegen zeg. Dat ze geen geweldig voetbal spelen verbaast me niet. Maar had wel verwacht dat Steijn er net als bij VVV met zijn ervaren spelers een moeilijk te verslaan geheel van zou maken dat degelijke resultaten zou gaan halen. Niks is echter minder waar, het is echt een angstige schijtploeg op dit moment.

Alleen maar gunstig voor ons natuurlijk.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: michello op december 07, 2020, 07:47:47
Die vallen toch ook wel wat tegen. Staan nu al 13 punten achter en moet nog maar zien of ze vanavond winnen.

Na Cambuur spelen zij het mooiste voetbal. Alleen ze zijn (nog) te wisselvallig. Maar ben er van overtuigd dat zij gewoon in de top 3 gaan komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Aanvallend voetbal komt altijd bovendrijven.
Qua voetbal zou het mooi zijn als Cambuur en Volendam promoveren.

SCC

Overall spelen wij inderdaad het mooiste voetbal, althans de meest positieve spelopvatting. De uitvoering laat de laatste 4 wedstrijden wel te wensen over, zo eerlijk moeten we ook zijn (De Graafschap, Den Bosch, JPSV en Telstar). Hopelijk vinden we wel een oplossing voor weerstand/ aanpassingen bij een tegenstander, want we winnen de wedstrijden nu met name omdat we over pure individuele klasse beschikken en het collectief zéér goed is (moraal, we blijven erin geloven, ervoor knokken).
Laat ik duidelijk zijn: doel is promotie, dus de punten zijn heel belangrijk.
Maar omdat het nu even over beste voetbal van de competitie ging (wat we dus overall ook echt laten zien), zie ik wel dat de laatste weken qua vloeiend spel het begint te haperen.
We moeten proberen Mees weer meer aan de bal te krijgen bijv, hopelijk komen we straks ook met een oplossing/ antwoord daarvoor.