Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Eagles vanavond ook weer verloren die hebben weer een kut seizoen die supporters.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op december 01, 2020, 22:34:39
Eagles vanavond ook weer verloren die hebben weer een kut seizoen die supporters.
En daar hebben wij van verloren. Echt heel onnodig.

Bankzitter

Absoluut maar we zaten toen nog niet in de flow van vorig seizoen.
Wel heel knap hoe we vrij snel daarna het weer hebben omgebogen.
En ook na de nederlaag tegen J Ajax alweer 4 hele knappe overwinningen. Een echte dip van 4 /5 wedstrijden op rij puntverlies hebben we nog niet gehad sinds begin vorig seizoen. Dat geeft wel vertrouwen als we nog een keer onnodig verliezen.

speculeter

Laatste 10 wedstrijden hebben we 9 gewonnen!!
Begint al beetje te wennen hè

Eewal

Dan te bedenken dat we tegen Jong Ajax eigenlijk ook 7-3 hadden moeten winnen. Maar we mogen niet klagen, de wedstrijden daarna super herpakt!

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op december 02, 2020, 20:05:14
Dan te bedenken dat we tegen Jong Ajax eigenlijk ook 7-3 hadden moeten winnen. Maar we mogen niet klagen, de wedstrijden daarna super herpakt!
klopt hij wij de punten hebben verloren tegen top Oss,Eagles en jong Ajax.

Kuzmanovic-Apeldoorn

De tweede periode is ook al weer bijna binnen  _O_ :_schater
Henk, held, bedankt

Treb


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb


Galdiano

NEC gelijk tegen Den Bosch.

NEC liet laatste weken ook behoorlijk goed voetbal zien. Zag ze nog wel aansluiten bij de top. Gelukkig nu 9 punten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op december 06, 2020, 14:19:32
NEC gelijk tegen Den Bosch.

NEC liet laatste weken ook behoorlijk goed voetbal zien. Zag ze nog wel aansluiten bij de top. Gelukkig nu 9 punten.
klopt mooi dat ze 2 punten hebben laten liggen.
Staan nu op 9 punten achterstand en ze stonden hoog in de 2e periode.