Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Treb


Cambuur Groningen

Perfecte uitslagen zo al met al dit weekend

Collingwood

Als wij morgen winnen hebben we dus alweer 5 punten voorsprong op de eerstvolgende niet-promotieplek. Moeten we dat wel doen natuurlijk...
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Hoppa bonuspunten  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Die kop van Seuntjes....onbetaalbaar weer  :proost

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op november 29, 2020, 14:14:08
Als wij morgen winnen hebben we dus alweer 5 punten voorsprong op de eerstvolgende niet-promotieplek. Moeten we dat wel doen natuurlijk...
6 toch? En met ons doelsaldo eigenlijk 7 :)

Lore

Wat een heerlijke speelronde! Nu komende maandag verzilveren....

Tukker

Citaat van: fred op november 29, 2020, 14:11:35
Hoppa 3-2 !

Waar blijven Seuntjens en Snoei  :_schater
Dat wordt zo weer smullen met de interviews  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Super!!!!
Nou onszelf morgen belonen.??

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 29, 2020, 09:30:23
Straks Eindhoven nog even punten afsnoepen van de Graafschap en we hebben een prachtig weekend.
haha kerel daar was die al |:)

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op november 29, 2020, 14:15:38
6 toch? En met ons doelsaldo eigenlijk 7 :)

6 zelfs inderdaad. Nog beter dus!
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Lekker weekend zo  _O_
Maandag weer 3 punten  :y

Collingwood

Als ik even een snelle blik op de social media werp zijn de De Graafschap-supporters momenteel eh... niet zo tevreden over Mike Snoei.  :koffie
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: Collingwood op november 29, 2020, 14:22:11
Als ik even een snelle blik op de social media werp zijn de De Graafschap-supporters momenteel eh... niet zo tevreden over Mike Snoei.  :koffie

Logisch.

Ze hebben echt prima materiaal, maar er wordt niks uitgehaald. Het is hotseknotseboerenkoolvoetbal.

hobbes

Ook wel eens lekker dat ze op het laatste moment ook kunnen verliezen.