Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Straks Eindhoven nog even punten afsnoepen van de Graafschap en we hebben een prachtig weekend.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 29, 2020, 09:30:23
Straks Eindhoven nog even punten afsnoepen van de Graafschap en we hebben een prachtig weekend.
ik hoop het ouwe.... |:)

Cambuur Groningen


EdsjeSCC

Nu alweer zin in Snoei. Zeker na die onterecht afgekeurde goal

fred

Word een heerlijk weekendje als het zo blijft  |:)

Morgen wel zelf winnen natuurlijk  :thumbsup

fred


Cambuur Groningen

Citaat van: fred op november 29, 2020, 14:01:22
Tomme !  :_spank
Uit het niets, hopen dat het hierbij blijft. Was al bijna 2-3

Collingwood

Eindhoven verzuimde helaas de 3-1 te maken.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op november 29, 2020, 14:03:19
Eindhoven verzuimde helaas de 3-1 te maken.
het is wel erg dat ik nu al zit te billenknijpen bij een wedstrijd van de concurrent

Collingwood

Haha, heb dat inderdaad ook een beetje, terwijl dat toch eigenlijk vrij onnodig is. Als wij vanaf nu gewoon normaal doen zie ik over 38 wedstrijden geen ploeg boven ons eindigen, laat staan twee. Dus zo afhankelijk zijn wij niet eens van wat de concurrentie doet.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op november 29, 2020, 14:06:49
Haha, heb dat inderdaad ook een beetje, terwijl dat toch eigenlijk vrij onnodig is. Als wij vanaf nu gewoon normaal doen zie ik over 38 wedstrijden geen ploeg boven ons eindigen, laat staan twee. Dus zo afhankelijk zijn wij niet eens van wat de concurrentie doet.
yep helemaal waar, maar puntenverlies is altijd mooi. Dat gezegd hebbende, 6 minuten blessuretijd?

Cambuur Groningen


Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op november 29, 2020, 14:08:44
yep helemaal waar, maar puntenverlies is altijd mooi. Dat gezegd hebbende, 6 minuten blessuretijd?

Goed gedaan scheids.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Hoppa 3-2 !

Waar blijven Seuntjens en Snoei  :_schater

Eewal

Koekje van eigen deeg voor die lui. Prima zo!