Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 15:46:01
Nog een kadootje van de KNVB erbij, ze worden weer goed geholpen

Ik zou net zeggen, die hadden ze nog tegoed van de knvb

RON

Ach ja......., scheidsrechter Lintworm hé.
Wat een dramascheidsrechter!!!

speculeter

Boeie....dat NAC is niks.
Hoop wel dat Almere puntjes verspeeld straks

fred

Nac wint nog een paar keer en daarna zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar.
Niet druk om maken en gewoon naar ons zelf kijken  |:)

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 21, 2020, 15:53:07
Boeie....dat NAC is niks.
Hoop wel dat Almere puntjes verspeeld straks
3-0 tegen Eagles.
Eagles kun je ook een streep doorhalen.

hobbes

Benieuwd wat voor c team Ajax vanavond tegen Volendam last voetballen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Volendam laat zich gewoon inzakken en speelt vol op de counter. 1-1 nu
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2020, 21:40:37
Volendam laat zich gewoon inzakken en speelt vol op de counter. 1-1 nu

Dat gaan ze hier ook weer doen straks.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Er gaat nu wel een gaatje ontstaan tussen de top 4 en de rest.

Komend (lang) weekend 6 punten is heilig nu
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2020, 23:03:00
Er gaat nu wel een gaatje ontstaan tussen de top 4 en de rest.

Komend (lang) weekend 6 punten is heilig nu

Klopt is heel belangrijk. Mogen ook geen excuses zijn. Vrijdag veredelde amateurs en dan een inhaalwedstrijd tegen een jong ploeg waarvan de club deze week Europees speelt. Beide moeten we oprollen en ik verwacht ook dat dat gebeurt. Selectie is daar ook te stabiel voor.

Vrijdag 4-0 en maandag 0-3

Huizen

Veredelde amateurs voor FCDB gaat ook wat ver, haha

Moeten deze 2 op papier makkelijk kunnen winnen maar als je kijkt naar onze uitduels in Oss en Helmond...

focus erop  |:) |:)

CambuurAmersfoort

Citaat van: Diemen op november 24, 2020, 11:28:06
Veredelde amateurs voor FCDB gaat ook wat ver, haha

Moeten deze 2 op papier makkelijk kunnen winnen maar als je kijkt naar onze uitduels in Oss en Helmond...

focus erop  |:) |:)

Dat team heeft de laagste begroting en mist ook nog eens hun volledige achterhoede en 3 andere spelers.

We hoeven niet arrogant te worden, maar ik vind wel dat we iets meer zelfvertrouwen mogen uitspreken.
Den Bosch moet en ga je gewoon oprollen. Daar ben ik van overtuigd en ik vind ook dat, met hetgeen we laten zien, we tegen de onderkant van de kkd mogen verwachten dat dat gebeurt. Zo goed is onze selectie nou eenmaal.

Yellow Army

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 24, 2020, 11:44:51
Dat team heeft de laagste begroting en mist ook nog eens hun volledige achterhoede en 3 andere spelers.

We hoeven niet arrogant te worden, maar ik vind wel dat we iets meer zelfvertrouwen mogen uitspreken.
Den Bosch moet en ga je gewoon oprollen. Daar ben ik van overtuigd en ik vind ook dat, met hetgeen we laten zien, we tegen de onderkant van de kkd mogen verwachten dat dat gebeurt. Zo goed is onze selectie nou eenmaal.

Tuurlijk moeten we die lui oprollen. Doe je het niet dan heb je het volledig aan jezelf te wijten
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kan een club meerdere periodes winnen, of tellen ze dan niet meer mee
Henk, held, bedankt