Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

En Eindhoven vanmiddag verrassen tegen Nac en het is een geweldige week geweest voor ons!

Bankzitter

We zijn los. De rest krijgt voor de winterstop geen kans meer in te lopen en kunnen alleen maar punten gaan morsen.

We hebben de sterkste teams gehad met uitzondering van Volendam (na de winterstop).
Resultaat tegen De Graafschap, Almere, N.A.C., N.E.C., GAE en J Ajax is 17 goals voor en 7 tegen.
In de onderlinge duels zijn we sterker en tegen de kleintjes maken we geen fouten.

Met de winter bovenaan en daarna kijken we weer verder.

fred

Onze grootste vijand is Corona en het opnieuw stilleggen van de competitie. Normaliter worden we 'gewoon' kampioen. Op naar de 100 goals  |:)

sunderland

Maar even rustig blijven en niet te overdreven. Weds voor weds. Wat mij steeds opvalt dat sommige clubs zo zonder een bepaald strijdplan spelen. Nac onder Brood had dat ook. Graafschap nu ook heel opzichtig. Zie dat bijv een Top Oss wel een bepaald systeem probeert te spelen. Sommige clubs spelen ook alleen maar om te tegenstander te ontregelen zoals Hake hier deed. Ik ben er heilig van overtuigd dat als je aan een systeem vasthoud en daar dus iedere dag op traint je daar op termijn ook de meeste punten mee haald. Wat het budget ook maar is. Daarbij komt denk ik ook nog dat je dan spelers kunt laten uitblinken op een vaste positie en dus weer kan verkopen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op november 21, 2020, 13:06:10
Maar even rustig blijven en niet te overdreven. Weds voor weds. Wat mij steeds opvalt dat sommige clubs zo zonder een bepaald strijdplan spelen. Nac onder Brood had dat ook. Graafschap nu ook heel opzichtig. Zie dat bijv een Top Oss wel een bepaald systeem probeert te spelen. Sommige clubs spelen ook alleen maar om te tegenstander te ontregelen zoals Hake hier deed. Ik ben er heilig van overtuigd dat als je aan een systeem vasthoud en daar dus iedere dag op traint je daar op termijn ook de meeste punten mee haald. Wat het budget ook maar is. Daarbij komt denk ik ook nog dat je dan spelers kunt laten uitblinken op een vaste positie en dus weer kan verkopen.

Eens, telstar speelt ook volgens idee, volgens mij. Zo'n snoei is te bang om dat  aan te gaan omdat je op korte termijn kunt verliezen. Daarom maar  hotseknots begonia voetbal. Een zwaktebod
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: sunderland op november 21, 2020, 13:06:10
Maar even rustig blijven en niet te overdreven. Weds voor weds.

Absoluut. Maar ik bedoelde te zeggen dat we het wel nu in eigen hand hebben buiten de Corona.
We staan nu zo dat ook een keertje puntverlies niet direct een ramp is. De druk ligt voorlopig bij de overige clubs om te blijven winnen.

hobbes

Eindhoven begint goed, 1-0 binnen een minuut

PePe

Nog even, dan voetballen ze op zondagmorgen om 8 uur  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op november 21, 2020, 14:09:35
Eindhoven begint goed, 1-0 binnen een minuut
1-1 nu, dat gaat NAC wel winnen denk ik
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoe kan er een spandoek van NAC in het Eindhoven stadion hangen?
Henk, held, bedankt

fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2020, 14:55:14
Hoe kan er een spandoek van NAC in het Eindhoven stadion hangen?

Net zoals er cambuur vuurwerk in Doetinchem was ? Gewoon heen gaan ?

Cambuur Groningen

Mooi, 2-2 nu. Fluit maar af

Treb


Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op november 21, 2020, 15:40:31
Kut
ach jammer, maar ben totaal niet onder de indruk van NAC

Cambuur Groningen

Nog een kadootje van de KNVB erbij, ze worden weer goed geholpen