Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2020, 20:07:32
Zijn vandaag weer gunstige uitslagen Roda,Excelsior en Eagles laten punten liggen.

Ik heb de meeste wedstrijden gezien behalve roda. Maar oi wat zijn clubs als Eagles, Excelsior, De Graafschap en NAC slecht als het op voetbal aankomt.
Ik heb sinds jaren geen slechtere pot gezien dan Eagles - Excelsior.  :|

Volendam, NEC en Almere voetballen naast Cambuur ook wel aardig tot goed.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op november 01, 2020, 09:54:37
Ik heb de meeste wedstrijden gezien behalve roda. Maar oi wat zijn clubs als Eagles, Excelsior, De Graafschap en NAC slecht als het op voetbal aankomt.
Ik heb sinds jaren geen slechtere pot gezien dan Eagles - Excelsior.  :|

Volendam, NEC en Almere voetballen naast Cambuur ook wel aardig tot goed.
klopt Galdiano maar de Eagles wat zijn die afgegleden niet normaal.
NEC en Volendam moeten nog ff punten verspelen dan zijn we die ook al kwijt.

Dan blijven er over NAC,Graafschap en Almere en hoop dat daar ook snel 2 gaan afhaken.

Noordcambuur

Volendam ook al weer 2-0 voor tegen Eindhoven

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2020, 12:51:27
Volendam ook al weer 2-0 voor tegen Eindhoven

Volendam gaat samen met NEC nog een stuk terugkomen voorspel ik. Spelen prima en aantrekkelijk voetbal.

Noordcambuur

NAC op 1-2 tegen mvv ruststand

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op november 06, 2020, 19:47:01
NAC op 1-2 tegen mvv ruststand
ik zit er naar te kijken.... poeh dat houdt niet over

speculeter

Straks maar even Almere kijken

speculeter

Na 20 minuten al 2-1voor graafschap.
Leuke wedstrijd maar Volendam is beter.

gobo

2-4 inmiddels. Volendam draait goed de laatste weken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

hobbes

Citaat van: gobo op november 07, 2020, 15:29:39
2-4 inmiddels. Volendam draait goed de laatste weken.

Dan helpt een goal in de laatste minuut niet meer

sunderland

Dat Roda judas combinatie speelt ook matig

Lore

Citaat van: sunderland op november 09, 2020, 21:48:02
Dat Roda judas combinatie speelt ook matig
[/quote

Gelukkig wel. Roda en Telstar direct maar naar de amateurs.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Trouwens morgen feest  _O_ _O_

Gelijkspelletje bij graafschap nac is voor mij goed
Henk, held, bedankt

Galdiano

Weer die verdraaide Omarson van Excelsior. 3 doelpunten, hij heeft een uitstraling van niks, en qua speler persoonlijk vindt ik het ook helemaal niks, maar toch al 13 doelpunten. Kom op Muhren!  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Oei....1-0voor de Graafschap
Nog maar 18 te gaan  :_schater