Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Precies.. 'gewoon' 6 punten aankomende 2 wedstrijden. Daarna cruciale duels met Almere en De Graafschap!

Grijskijkert

Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2020, 19:20:33
Precies.. 'gewoon' 6 punten aankomende 2 wedstrijden. Daarna cruciale duels met Almere en De Graafschap!
Cruciaal nog wel, we zijn net klaar met de eerste periode :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Een wedstrijd of twee niet winnen is niet fataal in een competitie met 38 wedstrijden. Al denken ze dat in Breda wel. Het gaat om maken van series en niet in de war raken als het een keer niet lukt.

ChantiSCC

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2020, 19:40:17
Cruciaal nog wel, we zijn net klaar met de eerste periode :_schater

Cruciaal is toch ook niet alles bepalend? Bedoel het meer in de zin van een tik uitdelen aan je concurrenten en in een vroeg stadium laten zien dat wij de beste zijn.

Grijskijkert

Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2020, 19:58:02
Cruciaal is toch ook niet alles bepalend? Bedoel het meer in de zin van een tik uitdelen aan je concurrenten en in een vroeg stadium laten zien dat wij de beste zijn.
Als alle tegenstanders zo labiel zijn als NAC dan deel je inderdaad een tik uit, maar voor de rest(de Graafschap/Almere) is het alleen maar een extra stimulans om de andere wedstrijden nog meer gas te geven. Van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en wat Bankzitter zei niet in de stress schieten als je een keer verliest en een toevoeging van mij, niet de polonaise lopen als je wint(wel genieten natuurlijk).
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

NAC staat achter...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2020, 21:11:01
NAC staat achter...
geef nog maar een tik. Zou mooi zijn. Die komen echt nog wel terug als ze compleet zijn

Bankzitter

#3202
Ze zijn weer aardig compleet. Steijn werkt met een vast kern van zo'n 15 spelers... dan kom je ook wat sneller in de problemen als je spelers mist of veel wedstrijden in korte tijd speelt.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2020, 21:21:51
geef nog maar een tik. Zou mooi zijn. Die komen echt nog wel terug als ze compleet zijn
Zijn compleet, ze hebben nu last van een conditionele achterstand :_schater ,ik verwacht er niet heel veel van.. gaan het zien, zolang wij alles winnen hoeven we niet naar hun of wie dan ook te kijken.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ze hebben vooral last van zicht te snel rijk rekenen en nu in de war zijn... .


Respect voor N.E.C., met de derde keeper en onervaren centrum en alleen maar jonkies in de ploeg.
Nie om uitstel gevraagd, gewoon knokken voor de punten met z'n allen en heel aardig gespeeld.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op oktober 31, 2020, 12:56:44
Ze hebben vooral last van zicht te snel rijk rekenen en nu in de war zijn... .


Respect voor N.E.C., met de derde keeper en onervaren centrum en alleen maar jonkies in de ploeg.
Nie om uitstel gevraagd, gewoon knokken voor de punten met z'n allen en heel aardig gespeeld.
Er roepen zelfs een paar dat Steijn moet op rotte en dat ze in de winterstop 4 a 5 spelers erbij moeten halen en dan nog wel even zullen promoveren, er zijn gelukkig een paar verstandige NAC-ers die dat de kop indrukken met verstandige teksten.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

#3206
Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2020, 11:44:57
Er ontstaat ook een kliekje spelers rond Steijn (oa Haye, Malone, Immers). Dat kan ook een verdeelde selectie gaan geven. N.A.C. gaat goed starten maar zodra ze verliezen wordt het weer onrustig.

Ik kan niet zeggen dat dat me verbaasd :P
Het verwachtingspatroon is daar niet realistisch, ze hebben geen geduld om een team op te bouwen of voor lange termijn beleid. Nog niet zo lang geleden is Hyballa als messias binnengehaald... kreeg ook geen tijd.

Toen het vaste kliekje wegviel moest Steijn terugvallen op spelers die hij eerder amper had gebruikt en die misten ritme en vertrouwen. Ook dat was voorspelbaar.

moodygrunn

Dat is een goede voorspelling geweest zeg. Ook toevallig een idee welk eindcijfer ik moet kiezen bij de oudejaarsloterij?  :insane
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Zijn vandaag weer gunstige uitslagen Roda,Excelsior en Eagles laten punten liggen.

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op augustus 15, 2020, 19:16:00
Steijn hoopt op uitstel start KKD na nieuwe corona-afgelasting

Als het aan Maurice Steijn ligt, begint de Keuken Kampioen Divisie later dan gepland. De eerste wedstrijden worden over een kleine twee weken gespeeld, maar bij NAC Breda werden er al twee oefenduels afgelast vanwege coronabesmettingen. Zaterdag ging de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag niet door omdat er vier positieve tests waren bij ADO. 'Het is heel vervelend en ik baal daar heel hard van', zegt Steijn tegen Omroep Brabant. NAC oefende vervolgens met de eigen selectie met elf tegen elf.

We hebben al twee weken geen wedstrijd kunnen spelen en de competitie staat voor de deur. Misschien kunnen we wel twee weken later gelijktijdig met de Eredivisie beginnen. Dan is er nog meer zicht op de situatie en zijn er nog meer mensen getest. Ik weet nog niet of het bij de KNVB aangekaart moet worden, want het valt allemaal zo rauw op ons dak. Het zou mooi zijn, want het geeft ons ook wat meer tijd om spelers aan te trekken. Maar misschien ben ik wel de enige die dit fijn zou vinden.'
Citaat van: Grijskijkert op augustus 15, 2020, 21:47:44
Daar gaat het niet om,de regels zijn zo dat er pas als je geen 11-tal meer kan opstellen dat er dan pas afgelast word(vrij vertaald)t. Maar het is een dikke bende bij NAC er moeten nog spelers gehaald worden er moet een aantal directeurtjes aangesteld worden en op deze manier wil Steijn proberen tijd te rekken.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 13:10:35
Uitstel van executie, niets meer of minder. Vanaf nu gaat het toch bergafwaarts met NAC..
Toen al zeuren en de regels naar zijn hand proberen te zetten en haal in dit geval graag mijn gelijk..
IN HENK WE TRUST!!!