Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#3000
Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2020, 11:14:38
En ook Lex Immers naar Breda. Die gaan dit jaar wel meedoen met dit soort aanwinsten en Steijn als trainer.

Een 2-jarig contract voor een speler van 34. Dat krijg je als de trainer het technisch beleid laat bepalen bij gebrek aan een TD.

En 4 ton voor De Rooij is ook een forse gok.

Er ontstaat ook een kliekje spelers rond Steijn (oa Haye, Malone, Immers). Dat kan ook een verdeelde selectie gaan geven. N.A.C. gaat goed starten maar zodra ze verliezen wordt het weer onrustig.

Collingwood

Lijkt me een beetje wisfhul thinking door een geelblauwe bril. Steijn heeft bij VVV jarenlang bewezen stugge, moeilijk verslaanbare ploegen neer te kunnen zetten en met de spelers die ze nu hebben (gehaald) zie ik geen enkele reden waarom dat bij NAC niet zou lukken. Met degelijkheid kom je in de KKD ver zat. Waarmee ik niet zeg dat ze nu ineens beter zijn dan wij, Cambuur is nog steeds de best voetballende ploeg die ik tot dusverre heb gezien en wij laten getuige vorig seizoen ook niet veel liggen. Maar ik zie NAC echt wel een stuk langer en overtuigender meedoen dan vorig seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2020, 12:44:20
Lijkt me een beetje wisfhul thinking door een geelblauwe bril. Steijn heeft bij VVV jarenlang bewezen stugge, moeilijk verslaanbare ploegen neer te kunnen zetten en met de spelers die ze nu hebben (gehaald) zie ik geen enkele reden waarom dat bij NAC niet zou lukken. Met degelijkheid kom je in de KKD ver zat. Waarmee ik niet zeg dat ze nu ineens beter zijn dan wij, Cambuur is nog steeds de best voetballende ploeg die ik tot dusverre heb gezien en wij laten getuige vorig seizoen ook niet veel liggen. Maar ik zie NAC echt wel een stuk langer en overtuigender meedoen dan vorig seizoen.
Ja, NAC lijkt met dit spelersmateriaal en trainer tot één van de favorieten te behoren.
Maar in tegenstelling tot ons zal daar de druk veel hoger komen te liggen richting promotie, wat vorig jaar ook het geval is geweest.
De druk kan binnen de ploeg destructief gaan werken en kan zorgen voor verschillende kampen binnen de selectie. Maar vooralsnog denk ik ook dat NAC dit seizoen de ploeg zal zijn die het ons echt lastig gaat maken.






Tukker

NAC heeft het geluk dat ze in hun eerste zes wedstrijden er vier tegen één jong team mogen. Dit is in het begin van de competitie zeker een voordeel. Dan ga je met vertrouwen naar de volgende wedstrijden. Daarna drie zware potjes op rij tegen Graafschap, Cambuur en Almere.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

hobbes

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2020, 15:31:12
Ja, NAC lijkt met dit spelersmateriaal en trainer tot één van de favorieten te behoren.
Maar in tegenstelling tot ons zal daar de druk veel hoger komen te liggen richting promotie, wat vorig jaar ook het geval is geweest.
De druk kan binnen de ploeg destructief gaan werken en kan zorgen voor verschillende kampen binnen de selectie. Maar vooralsnog denk ik ook dat NAC dit seizoen de ploeg zal zijn die het ons echt lastig gaat maken.

Goede spelers betekend nog niet een goede ploeg

Bankzitter

Oow ik zeg ook niet dat N.A.C. niet bovenin mee gaat draaien.
Maar het verwachtingspatroon en druk wordt daar al snel erg hoog.
En de selectie blijft nog wat smalletjes (al is het nog geen 5 oktober).

Onze wedstrijd tegen N.E.C., veel blessures, de nodige druk en aandacht, stugge , verdedigende ploeg.
Als ik zie hoe wij kanp daar mee omgaan, dan moet ik nog zijn dat dat bij de concurrentie dat straks ook allemaal lukt zonder puntverlies.

Bankzitter

#3006
Oow ik zeg ook niet dat N.A.C. niet bovenin mee gaat draaien.
Maar het verwachtingspatroon en druk wordt daar al snel erg hoog.
En de selectie blijft nog wat smalletjes (al is het nog geen 5 oktober).

Als ik dan kijk naar onze wedstrijd tegen N.E.C.:  veel blessures achterin , de nodige druk en aandacht, stugge , verdedigende ploeg.
Als ik zie hoe knap wij daar mee omgaan, dan moet ik nog zijn dat dat bij de concurrentie dat straks ook allemaal lukt zonder puntverlies.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2020, 16:43:28
Oow ik zeg ook niet dat N.A.C. niet bovenin mee gaat draaien.
enz

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2020, 16:44:03
Oow ik zeg ook niet dat N.A.C. niet bovenin mee gaat draaien.
enz

Ouderdom?  :devil
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ow, verkeerde knopjes ingedrukt. Ouderdom ziu best kunnen  :clint

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2020, 18:28:15
Ow, verkeerde knopjes ingedrukt. Ouderdom ziu best kunnen  :clint
Dat ziu zeker best kunnen  :_schater
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2020, 11:44:57
Een 2-jarig contract voor een speler van 34. Dat krijg je als de trainer het technisch beleid laat bepalen bij gebrek aan een TD.

En 4 ton voor De Rooij is ook een forse gok.

Er ontstaat ook een kliekje spelers rond Steijn (oa Haye, Malone, Immers). Dat kan ook een verdeelde selectie gaan geven. N.A.C. gaat goed starten maar zodra ze verliezen wordt het weer onrustig.

De rooij lijkt niet door te gaan. Bod van twee ton en vraagprijs van 7 ton.

Bron: vi.nl

Bankzitter

Het lijkt erop dat Manders spelers weer de kop gek maakt met hoge salarissen.
Het is een risico om zo'n speler te kopen. Bij Eindhoven heeft zo'n speler vrijuit kunnen voetballen. Het is altijd afwachten of een jonge creatieve speler ook nog onder druk presteert.

Daarbij , een KKD - club die nu tonnen transfergeld uitgeeft, kan straks geen beroep doen op steun voor gemiste inkomsten in de Corona-crisis.
Ook dat risico moet je tegenwoordig meenemen.

Eindhoven heeft gelijk, de markt is nog lang open. Als er in de eredivisie iemand nog een buitenspeler kwijtraakt, komt er wel een plekje daar vrij.

Galdiano

NAC is flink bezig, nu willen ze ook Aaron Meijers. Het wordt zo langzamerhand ADO II.
Halen iemand uit Afrika, en Maurice Steijn geeft aan dat hij al eerder met 2 mensen uit Kameroen heeft getraind, en dat dit vast ook wel een succes gaat worden. (iets andere bewoording)  :_schater

Ik weet niet wat ik van NAC moet denken.  :?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Galdiano op september 03, 2020, 07:58:43
NAC is flink bezig, nu willen ze ook Aaron Meijers. Het wordt zo langzamerhand ADO II.
Halen iemand uit Afrika, en Maurice Steijn geeft aan dat hij al eerder met 2 mensen uit Kameroen heeft getraind, en dat dit vast ook wel een succes gaat worden. (iets andere bewoording)  :_schater

Ik weet niet wat ik van NAC moet denken.  :?

Ik weet niet of Ado het niveau is wat je moet nastreven. En voor dat NAC een team is zijn er alweer wat wedstrijden voorbij.

Collingwood

Los van dat ik denk dat NAC sportief dit seizoen wel mee gaat doen zou die hele Haagse kliek die daar nu ontstaat mij als supporter allerminst bevallen. Hebben wij het hier toch een stuk beter voor elkaar met onze 'Cambuur-kliek'.
Kalmte alleen kan u redden.