Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nu 2x verliezen van almere en graafschap en ze verliezen ook nog de aansluiting
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2020, 22:37:21
Ze waren ook zo dichtbij... nog slechts 32 wedstrijden verwijderd van het kampioenschap.
????

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2020, 22:37:21
Ze waren ook zo dichtbij... nog slechts 32 wedstrijden verwijderd van het kampioenschap.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 21, 2020, 22:17:22
Die andere 18267 zitten in quarantaine

Citaat van: Treb op oktober 21, 2020, 21:57:05
Die moesten met een C elftal spelen volgens mij. Er lopen sinds vandaag 743 NAC supporters bij de psycholoog.

Citaat van: speculeter op oktober 21, 2020, 21:55:06
Nee...die wedstrijd was afgelast.
Ze konden geen representatief team op de been brengen  :_schater

:_schater :_schater :_schater

O wat is het toch fijn om voor Cambuur te zijn.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Nac heeft nog maar 2 van de 7 wedstrijden uit gespeeld, vreemd
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 22, 2020, 22:47:48
Nac heeft nog maar 2 van de 7 wedstrijden uit gespeeld, vreemd

Inhaal wedstrijd is De Graafschap - NAC. Anders 5 om 3. Niet schokkends.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

LWD vak 7

Volendam had niet een hele beste start van het seizoen. Beginnen nu aardig op stoom te raken.

Treb

Begin een beetje moe te worden van die jankbekken uit Breda. Gun hun echt helemaal niks meer

Noordcambuur

Citaat van: Treb op oktober 24, 2020, 16:47:28
Begin een beetje moe te worden van die jankbekken uit Breda. Gun hun echt helemaal niks meer
klopt op voetbalprimeur gaan ze tegen iedereen tekeer,dan zijn wij de lul en dan KNVB en dan weer Almere en ga zo maar door.
Wat een kut club.....

Bankzitter

Die waanden zich al kampioen.
Ze moeten naar zich zelf kijken. We weten al vanaf speelronde 1 dat het een druk seizoen word en je niet iedere week met een vaste 11 kan spelen.
Daarom mag men ook elke wedstrijd   5 keer wisselen om overbelasting te voorkomen.

Henk is heel duidelijk, niet fit dan niet spelen. Als de stand het toelaat dan andere spelers erin. Steijn hield vast aan een vast elf en zeurt nu over overbelasting en spelers zonder wedstrijdritme.

fred

Vorig jaar was het ook niks meer na de 1e periode daar in Breda. Helaas voor hun nu 2 wedstrijden eerder ?

Collingwood

NAC lijkt weer een forse mentale opdoffer te krijgen: binnen het kwartier 4-0 achter bij Go Ahead in de beker.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

NAC 3-0 achter na een kwartier  :_schater

Treb

Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2020, 21:14:35
NAC lijkt weer een forse mentale opdoffer te krijgen: binnen het kwartier 4-0 achter bij Go Ahead in de beker.

Met zn allen naar bsiderats.nl  :devil

CambuurAmersfoort

En 5...dat record van ajax kan vanavond zomaar weersneuvelen.

Het is wel echt beschamend om dit te zien. Geblesseerden en corona is 1, maar dan op deze manier een wedstrijd ingaan is toch wel heel gĂȘnant.

Treb

En daar was ie al! Het is allemaal de schuld van de KNVB!

Stap maar gewoon van t veld af. Knvb maffia