Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Cambuur Groningen

En Almere ook puntverlies, mooi

speculeter

Zei toch al....
Volgende week Vrijdag staan we bovenaan |:)

Bankzitter

#3153
Tja clubs denken na 6 wedstrijden dat ze al mee doen, maar dan moeten ze er nog 32...
Het is een marathon en geen sprint. Wij hebben al ervaring daarmee en beginnen het oude tempo weer te pakken te krijgen.

Als wij tegen Roda spelen, dan speelt  Almere tegen N.A.C. . Daarna kijken we nog 's hoe het er dan voor staat.

Cambuur Groningen

Mooi, Almere ook weer puntverlies

Treb

Ze zullen vast wel weer winnen in de laatste minuut, maar dat de Graafschap is toch ook echt niet om aan te gluren.

Treb

En daar was ie al natuurlijk

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op oktober 19, 2020, 19:07:13
En daar was ie al natuurlijk
tsja... maar toch vind ik ons toch makkelijker spelen voor wat het waard is

Bankzitter

Zo kun je dus ook reageren als er een wedstrijd mede door Corona perikelen wordt verloren:
https://www.fc-eindhoven.nl/clubstatement-n-a-v-go-ahead-eagles-fc-eindhoven/

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2020, 19:54:36
Zo kun je dus ook reageren als er een wedstrijd mede door Corona perikelen wordt verloren:
https://www.fc-eindhoven.nl/clubstatement-n-a-v-go-ahead-eagles-fc-eindhoven/
Moet natuurlijk wel bijgezegd worden dat we het hier over FC Eindhoven hebben. Die hebben niet de druk om te promoveren, en zullen het verlies op bezoek bij Go Ahead waarschijnlijk van te voren wel ingecalculeerd hebben. Die zijn allang tevreden als ze het eind van het seizoen nog bestaan.

Lore

Ik heb het allemaal even gemist deze week, maar weet iemand ook of NAC deze week ook nog heeft gespeeld?

speculeter

Nee...die wedstrijd was afgelast.
Ze konden geen representatief team op de been brengen  :_schater

Treb

Die moesten met een C elftal spelen volgens mij. Er lopen sinds vandaag 743 NAC supporters bij de psycholoog.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op oktober 21, 2020, 21:57:05
Die moesten met een C elftal spelen volgens mij. Er lopen sinds vandaag 743 NAC supporters bij de psycholoog.
Die andere 18267 zitten in quarantaine
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ze waren ook zo dichtbij... nog slechts 32 wedstrijden verwijderd van het kampioenschap.