Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2020, 14:14:50
Meteen puntverlies voor Volendam (2-2), daar mogen ze hun twee keer blunderende keeper voor bedanken.

Overigens bij Jong Ajax weer een schandalige zaak. Van der Gaag zegt gewoon letterlijk dat de oefenwedstrijden van het eerste belangrijker zijn dan de officiƫle wedstrijden van Jong Ajax en hij speelt dus met een zeer jonge ploeg tegen Roda waar hij letter in het seizoen andere spelers tot zijn beschikking zal hebben.

Schandalig, maar wat doe je eraan?

KKD interesseert de KNVB geen hol.

Bankzitter

Jong AZ wisselt ook 5 keer. Nadat ze kansloos achterstaan halen ze Taabouni eraf en geven ze nog wat jongens van 17/18 jaar wat speeltijd.

Treb

0-3

Ik ken geen 1 uit de opstelling van Jong Ajax.

En op 6 november weer met het sterkst mogelijk elftal aan komen zetten.

Het is echt een grof schandaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op augustus 30, 2020, 16:15:09
0-3

Ik ken geen 1 uit de opstelling van Jong Ajax.

En op 6 november weer met het sterkst mogelijk elftal aan komen zetten.

Het is echt een grof schandaal.

4 kinderen van 16/17 jaar, vier mensen op de bank waarvvan 1 keeper.

Waarom tellen de resultaten eigenlijk mee, ze kunnen toch ook voor spek en bonen meespelen, kunnen wij ook wat experimenteren tegen die teams  l8l
Henk, held, bedankt

speculeter

Voortaan aanvragen of wij eerste 3 wedstrijden niet tegen die jong elftallen kunnen voetballen

Collingwood

Het is gewoon 100% competitievervalsing, het is eigenlijk van de zotte dat dit wordt getolereerd.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2020, 12:24:59
Grootste concurrent lijkt me toch de Graafschap
Morgen maar even kijken hoe die het doen.

Almere ook niet onderschatten. Denk dat dat ook een outsider is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2020, 16:57:39
Het is gewoon 100% competitievervalsing, het is eigenlijk van de zotte dat dit wordt getolereerd.
Yep, dat weten we zal ook niet veranderen. Het moet uit eigen hand gebeuren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2020, 16:57:39
Het is gewoon 100% competitievervalsing, het is eigenlijk van de zotte dat dit wordt getolereerd.
Clubs durven zich er niet hard tegen te maken, gebrek aan ruggengraat.

Bankzitter

De KKD zou een hele mooi competitie kunnen zijn als ze een aantal zaken eens flink zouden aanpakken, waaronder die jeugd teams.
Ach nog 37 wedstrijden, dan zijn we van er voorlopig van af  |:)

Naastismis

idd competitievervalsing !!

Noordcambuur

Ik snap er ook niks van clubs als NAC,NEC,de graafschap,Roda,Excelsior,Eagles en Cambuur moeten een keer op staan en tegen de knvb vertellen dat ze GEEN jonge teams meer toelaten in KKD.

speculeter

Grote talent de rooy van Eindhoven naar NAC.
Die doen daarmee beste slag.

Collingwood

En ook Lex Immers naar Breda. Die gaan dit jaar wel meedoen met dit soort aanwinsten en Steijn als trainer.
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Cambuur / Graafschap / NAC / Excelsior de grootste kanshebbers? Hopelijk raakt Excelsior die Zwarts nog kwijt  8)