Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

AL

Als Mac, Schouten en Sambissa de start niet kunnen halen ben ik ook voor uitstel :y

speculeter

De graafschap is ook goed bezig..

Treb

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2020, 23:16:26
De graafschap is ook goed bezig..

Laat ze er allemaal maar lekker in geloven  :devil

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2020, 23:16:26
De graafschap is ook goed bezig..
Dan heb je ze vorige week niet gezien..NEC bakt er niet veel van..
Citaat van: AL op augustus 15, 2020, 22:20:00
Als Mac, Schouten en Sambissa de start niet kunnen halen ben ik ook voor uitstel :y
Sambissa is er 2 a 3 maanden uit.. Rond Schouten is alles (verdacht)stil en Mac-Intosch staat over 2 weken weer op het veld en als het mee zit volgende week al.
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Zal wel weer mijn eigen bekrompen gevoel zijn maar sinds het niet promoveren debacle heb ik werkelijk met geen enkele club meer medelijden.

Bankzitter

Ik heb hetzelfde.

Het gaat geen eerlijke competitie worden.
Ik denk dat wij mentaal daar beter op voorbereid zijn.

We hebben een brede selectie, dat zal ook hard nodig zijn want vanuit de KNVB wil men dit keer wel blijven doorspelen. Daarin zijn ze 360 graden gedraaid.

We moeten zorgen dat we bovenin staan en steeds protesteren als we benadeelt te worden door het circus dat gaat ontstaan. Als we oneerlijk voordeel behalen daardoor, jammer dan. De KNVB kan heel moeilijk voorkopen dat ze  ons een 2e keer promotie door de neus boren.

Destroyer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 16, 2020, 00:43:14
Zal wel weer mijn eigen bekrompen gevoel zijn maar sinds het niet promoveren debacle heb ik werkelijk met geen enkele club meer medelijden.

ik kijk ook alleen naar ons clubje rest roest me aan de reet net als dat corrupte miljoenen bal voetbal.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

NAC en Excelsior beginnen met zelfvertrouwen dit seizoen (vooralsnog)
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 29, 2020, 22:23:31
NAC en Excelsior beginnen met zelfvertrouwen dit seizoen (vooralsnog)

En de beloftenteams laten het vandaag weer afweten zonder inbreng van selectiespelers...

vialli

Ja, ze worden weer lekker in het zadel geholpen  :(

Bankzitter

#2980
Niet naar anderen kijken, alleen naar ons zelf. Als wij blijven winnen, dan haakt de rest langzaam maar zeker af.

Dan toch ff over N.A.C. ;)
N.A.C. zal best met een goede reeks starten, ze komen eerst vooral kleintjes en Jong ploegen tegen.
Hoge score komt ook omdat J AZ met een zwakke 18 jarige keeper aantrad en zonder Evjen en Druijff.

Straks maar eens kijken na een aantal wedstrijden hoe N.A.C.  omgaat met de druk en met blessures. Of met besmettingen, in ander stadions spelen, afgelastingen en ander gedoe. Ze zullen nog wel wat spelers gaan halen, maar de selectie is daar nu nog vrij smal.

Djikhuizen gun ik wel een leuk seizoen met Excelcior. Leuk als er veel kanshebbers zijn en laat ze kaar maar punten afsnoepen.

speculeter

Grootste concurrent lijkt me toch de Graafschap
Morgen maar even kijken hoe die het doen.

Geelblauwstiens

Citaat van: vialli op augustus 29, 2020, 23:27:30
Ja, ze worden weer lekker in het zadel geholpen  :(
Ik neem wel aan dat Depla nog een tweet uitstuurt dat deze wedstrijd niet gespeeld had moeten worden ivm zangkoren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

En tegen Telstar moet Volendam het spel zelf maken...

(hoewel ze nu net 1-2 scoren)
Henk, held, bedankt

Collingwood

#2984
Meteen puntverlies voor Volendam (2-2), daar mogen ze hun twee keer blunderende keeper voor bedanken.

Overigens bij Jong Ajax weer een schandalige zaak. Van der Gaag zegt gewoon letterlijk dat de oefenwedstrijden van het eerste belangrijker zijn dan de officiƫle wedstrijden van Jong Ajax en hij speelt dus met een zeer jonge ploeg tegen Roda waar hij letter in het seizoen andere spelers tot zijn beschikking zal hebben.
Kalmte alleen kan u redden.