Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Lore op augustus 05, 2020, 13:15:10
Oef, dat is een fooi. Dit is voor ons wel gunstig nieuws!

Geen cent winst, dat is wat ze betaald hebben aan Eindhoven.

Lore

Citaat van: hobbes op augustus 05, 2020, 14:18:11
Geen cent winst, dat is wat ze betaald hebben aan Eindhoven.

Wauw, wij hebben ook weleens gebaald van clausules. Maar ik heb niet het idee dat er nog steeds van dit soort dingen in staan bij onze spelers.

Bankzitter

#2957
Voorbereiding N.A.C. is al verstoord door 2 positieve Corona -tests.
Oefenwedstrijd gaat niet door (Dordrecht) en trainingskamp voortijdig beëindigt.
Da maakt het lastig om met een nieuwe trainer een frisse start te maken.

Hittegolf is ook niet lekker voor clubs die nog aan hun conditie werken, overigens.

Collingwood

Antonucci via Feyenoord weer naar Volendam volgens VI. Grote slag voor hun en jammer voor ons dat een concurrent zo'n speler ter beschikking krijgt.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Daar waren wij mee in gesprek tot Gudde ons naaide.

Ook met Antonicci stond Volendam gewoon 11 punten achter ons , dus geen reden voor paniek.

Grijskijkert

Johnatan Opoku naar de Graafschap als opvolger van v/d Boomen,ze worden er niet sterker op in Doetinchem..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Goede speler, maar Van den Boomen inderdaad minstens een klasse beter.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Ook 2 verschillende spelers.
Qua scorend vermogen en diepgang is Opoku beter.
Gelukkig voor ons is hij nog wel eens geblesseerd.
Maar qua voetbal kan niemand aan ons tippen.

Grijskijkert

Steijn hoopt op uitstel start KKD na nieuwe corona-afgelasting

Als het aan Maurice Steijn ligt, begint de Keuken Kampioen Divisie later dan gepland. De eerste wedstrijden worden over een kleine twee weken gespeeld, maar bij NAC Breda werden er al twee oefenduels afgelast vanwege coronabesmettingen. Zaterdag ging de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag niet door omdat er vier positieve tests waren bij ADO. 'Het is heel vervelend en ik baal daar heel hard van', zegt Steijn tegen Omroep Brabant. NAC oefende vervolgens met de eigen selectie met elf tegen elf.

We hebben al twee weken geen wedstrijd kunnen spelen en de competitie staat voor de deur. Misschien kunnen we wel twee weken later gelijktijdig met de Eredivisie beginnen. Dan is er nog meer zicht op de situatie en zijn er nog meer mensen getest. Ik weet nog niet of het bij de KNVB aangekaart moet worden, want het valt allemaal zo rauw op ons dak. Het zou mooi zijn, want het geeft ons ook wat meer tijd om spelers aan te trekken. Maar misschien ben ik wel de enige die dit fijn zou vinden.'
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Zou Steijn op de hoogte zijn van regels,Henk wel,dat was gister te horen...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Bankzitter

Jammer Steijn. Ik geef toe het is niet eerlijk.
Maar wat ons is geflikt is 100x meer oneerlijk dus dikke vette pech.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op augustus 15, 2020, 21:37:58
Jammer Steijn. Ik geef toe het is niet eerlijk.
Maar wat ons is geflikt is 100x meer oneerlijk dus dikke vette pech.
Daar gaat het niet om,de regels zijn zo dat er pas als je geen 11-tal meer kan opstellen dat er dan pas afgelast word(vrij vertaald)t. Maar het is een dikke bende bij NAC er moeten nog spelers gehaald worden er moet een aantal directeurtjes aangesteld worden en op deze manier wil Steijn proberen tijd te rekken.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Steijn zegt ook gewoon zou ons ook beter uitkomen, hebben we meer tijd in spelers aan de trekken..

Bankzitter

Geen oefenwedstrijden kunnen spelen is niet fijn natuurlijk als je een nieuw systeem er in wilt slijpen.
Maar mooi in ons voordeel zo als ze het niet op orde hebben.