Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

NEC verkoopt Musaba voor 2,5 miljoen aan Monaco. Eerder deden ze al goede zaken met het aantrekken van Bruijn en Tavsan, en ze kondigen nu aan nog meer versterkingen te kunnen halen dankzij deze transfersom. Denk dat we er met hun een geduchte concurrent bij gaan krijgen. Al heb ik dat bij NEC vaker gedacht en hebben ze er tot dusverre slechts grandioze mislukkingen van weten te maken.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2020, 17:04:33
NEC verkoopt Musaba voor 2,5 miljoen aan Monaco. Eerder deden ze al goede zaken met het aantrekken van Bruijn en Tavsan, en ze kondigen nu aan nog meer versterkingen te kunnen halen dankzij deze transfersom. Denk dat we er met hun een geduchte concurrent bij gaan krijgen. Al heb ik dat bij NEC vaker gedacht en hebben ze er tot dusverre slechts grandioze mislukkingen van weten te maken.

Musaba verkopen voor 2.5 miljoen vind ik geen mislukking :proost
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 26, 2020, 18:10:50
Musaba verkopen voor 2.5 miljoen vind ik geen mislukking :proost

Ik ook niet, hun laatste drie a vier seizoenen (met vaak op papier heel aardige selecties) wel.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 26, 2020, 18:10:50
Musaba verkopen voor 2.5 miljoen vind ik geen mislukking :proost
Ze hebben die centen ook wel nodig om hun te korten weg te werken..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Wij hadden met Mous en Robertha ook 1,5 miljoen binnengeharkt.
Kapitaal staat bij ons op het veld (Hoedemakers, Kallon, Jacobs ect.) en dat vind ik toch een fijner idee.
En wij hebben ook rust in de tent dat is bij andere clubs als N.E.C. nog wel eens het grote probleem.

Collingwood

Hyballa ontslagen bij NAC wegens een 'verschil van inzicht' tussen hem en de club.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Blijft ook een kutclub hè

moodygrunn

Citaat van: speculeter op juli 03, 2020, 15:23:14
Blijft ook een kutclub hè

Ook zij hebben de mooiste kutclub van Nederland  :proost
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Die TD is ook weg. Mooie club maar net als N.E.C. en Roda altijd een bestuurlijke puinhoop.

Bankzitter

N.A.C. staat ook nog in de steigers... op zich wel een interessant stukje:

https://www.bndestem.nl/nac/nac-begint-met-kleine-kern-spelers-aan-seizoen~ab106c5b/




Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2020, 17:43:34
N.A.C. staat ook nog in de steigers... op zich wel een interessant stukje:

https://www.bndestem.nl/nac/nac-begint-met-kleine-kern-spelers-aan-seizoen~ab106c5b/
Zegt natuurlijk niet veel,4 topspelers erbij en die selectie ziet er heel anders uit.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Absoluut, maar vond het wel aardig te zien hoe het er nu voor staat met een van de grootste concurrenten.


Collingwood

Van den Boomen van De Graafschap naar Toulouse, waarschijnlijk. Die is wel zo goed dat hij moeilijk te vervangen zal zijn, ook al krijgt De Graafschap een transfersom. Vanwege een clausule gaat het volgens De Gelderlander om circa 350.000 euro.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2020, 13:00:11
Van den Boomen van De Graafschap naar Toulouse, waarschijnlijk. Die is wel zo goed dat hij moeilijk te vervangen zal zijn, ook al krijgt De Graafschap een transfersom. Vanwege een clausule gaat het volgens De Gelderlander om circa 350.000 euro.

Oef, dat is een fooi. Dit is voor ons wel gunstig nieuws!