Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op september 21, 2019, 08:15:21
Vind het opvallend dat jong Utrecht zo goed begonnen is onder Hake en dat jong PSV onderaan staat.
klopt valt mij ook op hou dat clubje nadrukkelijk in de gaten.
Roda moet niet al te goed zijn en NEC is heel wisselvallig.
We moeten a.s. maandag winnen.

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op september 21, 2019, 08:39:55
Ik niet, prima lichting in Utrecht op dit moment. Daarnaast is Hake een kundig trainer die prima dat soort teams kan coachen.
En nee hij heeft het niet laten zijn bij Cambuur, naar hij paste gewoon niet bij de club.

Maar heeft naar mijn mening ook nooit de middelen gekregen die nu wel beschikbaar zijn.
Area 58


Bankzitter

Ze hebben Korotaev toch nog ?  :_schater

Zonder gekheid , het is sneu voor de Roda supporters als het bestuur zo incapabel is dat ze niet met 1 x maar 2x met zo'n charlatan aankomen zetten.

Galdiano

#2644
Die Hessel Meijer directeurvan Roda, is dat dezelfde die met Wyckerveste de ontwikkelaar is van ons stadion? Laat die zich maar lekker focussen op onze club.

Update: 08:43

Het is inderdaad dezelfde.

https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190628_00112362/hessel-meijer-keert-terug-in-de-top-van-roda-jc
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

De onafhankelijke licentiecommissie betaald voetbal heeft het geplaagde Roda JC Kerkrade woensdag drie punten in mindering gebracht en twee geldboetes van respectievelijk 2.500 en 10.000 euro opgelegd. Reden is dat de Limburgers niet hebben voldaan aan diverse licentieregels.

https://www.vi.nl/nieuws/nieuwe-dreun-roda-jc-drie-punten-in-mindering

Gaat lekker daar in Kerkrade  :_schater

Delfzijl/Cambuur

Goed idee.... club in nood? Geldboete !
En bij Ajax PSV en Feyenoord gaan ze zeker geld storten.....
Die voetbalbond van ons....sjonge jonge :zucht

moodygrunn

Citaat van: Stiens op oktober 03, 2019, 11:00:09
De onafhankelijke licentiecommissie betaald voetbal heeft het geplaagde Roda JC Kerkrade woensdag drie punten in mindering gebracht en twee geldboetes van respectievelijk 2.500 en 10.000 euro opgelegd. Reden is dat de Limburgers niet hebben voldaan aan diverse licentieregels.

https://www.vi.nl/nieuws/nieuwe-dreun-roda-jc-drie-punten-in-mindering

Gaat lekker daar in Kerkrade  :_schater

Is toch verdorie niet te filmen wat er daar gebeurt? Had trouwens wel op iets meer medeleven hier gerekend eerlijk gezegd. Wij hebben onze periodes van bestuurlijke en financiele wanorde ook wel gehad. Ik hoop dat ze wel blijven bestaan, maar met die Mexicaan aan het roer zie ik het somber in voor ze.
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Ik vind het eerlijk gezegd wel mooi hoe de supporters en personeel daar in opstand komen tegen die Mexicaan.
Area 58

speculeter

Vanavond vanaf de luie stoel kijken hoe de concurrentie het doet.
Hopelijk laten ze veel punten liggen.
En dan met name NAC en NEC.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op november 25, 2019, 08:56:43
Vanavond vanaf de luie stoel kijken hoe de concurrentie het doet.
Hopelijk laten ze veel punten liggen.
En dan met name NAC en NEC.

De Graafschap niet?
Area 58

speculeter

Citaat van: Yellow Army op november 25, 2019, 10:23:05
De Graafschap niet?
zou ook mooi zijn.
Maar aangezien nummer 1 én 2 promoveren vind ik het belangerijk dat ploegen als NAC en NEC op een nog grotere afstand worden gezet.

Galdiano

Citaat van: speculeter op november 25, 2019, 10:28:01
zou ook mooi zijn.
Maar aangezien nummer 1 én 2 promoveren vind ik het belangerijk dat ploegen als NAC en NEC op een nog grotere afstand worden gezet.

NAC is veel te wisselvallig op dit moment. Ik vrees het meest voor NEC.
Al hoewel Eagles en Volendam laatste tijd ook erg lekker beginnen te ballen.

De Graafschap tsja die is gelijkwaardig aan Cambuur.

Het is nog lang niet gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op november 25, 2019, 11:05:31
NAC is veel te wisselvallig op dit moment. Ik vrees het meest voor NEC.
Al hoewel Eagles en Volendam laatste tijd ook erg lekker beginnen te ballen.

De Graafschap tsja die is gelijkwaardig aan Cambuur.

Het is nog lang niet gespeeld.
Grotendeels mee eens, al denk ik dat wij nog iets verder zijn dan de Graafschap. Laatste wedstrijd van hun was overtuigend maar voor de rest hebben ze ook maar vaak met hangen en wurgen gewonnen.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op november 25, 2019, 10:28:01
zou ook mooi zijn.
Maar aangezien nummer 1 én 2 promoveren vind ik het belangerijk dat ploegen als NAC en NEC op een nog grotere afstand worden gezet.

Das waar, al reken ik nac al niet eens meer mee. De 1e periode hebben zij boven hun stand geleefd. Ik denk dat we meer moet oppassen voor de egels en volendam die eraan gaan komen
Area 58