Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat mogen wij dan blij zijn hoe we het financieel doen jongens.
Bijna geen schulden meer.
Mooie selectie en binnenkort prachtig nieuw stadion ?

Bankzitter

Wij maken straks echt sprongen... de meeste clubs hebben begrotingstekorten die ze afdekken met transfersommen, tot dat de selecties steeds minder waard zijn.

Bij ons is alles wat we extra binnenhalen echt pure winst waardoor we kunnen investeren in talentvolle spelers. Ragnar is een mooi voorbeeld, te duur voor NEC maar niet meer voor ons.

ChantiSCC

Dus strijden we met De Graafschap om het kampioenschap met Excelsior en NAC als outsiders? Hoe zien jullie dit? Excelsior lijkt me even sterk, en we zijn sterker dan NAC dat gisteren met 11 tegen 10 0-0 speelt tegen Jong Utrecht.

hobbes

Het is nog iets te vroeg voor conclusies denk ik. Vorig jaar stonden we bovenaan en toen was de terugval heel groot. Daar heb ik nu niet bang voor maar er kan zoveel gebeuren in een sixtieth.

speculeter

Ik denk dat de Graafschap er boven uit steekt.
Met ons NAC Excelsior en een eventuele outsider strijdend om plek 2.

Lore

Citaat van: hobbes op september 14, 2019, 18:24:44
Het is nog iets te vroeg voor conclusies denk ik. Vorig jaar stonden we bovenaan en toen was de terugval heel groot. Daar heb ik nu niet bang voor maar er kan zoveel gebeuren in een sixtieth.

Maar vorig jaar was iedereen verbaast dat wij bovenaan stonden, het voetbal paste daar niet bij.

Ik ben het echter wel met je eens dat het te vroeg is voor conclusies. Wij zullen zeker bovenin mee doen, de graafschap, NAC en Excelsior ook. Ben benieuwd hoe het er over zes wedstrijden voor staat.

PePe

Gelijkspel voor koploper De Graafschap.

Galdiano

Citaat van: PePe op september 16, 2019, 22:09:40
Gelijkspel voor koploper De Graafschap.

Ja gunstig!
Helaas wint NAC.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

De Graafschap wint weer de rest van de concurrentie laat punten liggen.
Tussenstand he.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op september 20, 2019, 21:42:05
De Graafschap wint weer de rest van de concurrentie laat punten liggen.
Tussenstand he.

Ook NAC wint weer, dit keer van Excelsior met 2 - 1

Treb

Winnen en je staat 3e. Prima.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op september 21, 2019, 00:14:49
Winnen en je staat 3e. Prima.
Met een groot gat naar NEC Roda en eagles
Henk, held, bedankt

Bankzitter

#2637
Even afwachten waar we in de winter staan.. gezien de breedte van de selectie moet het lukken  om bovenin mee te blijven doen. Als de kans op een 2e plek reĆ«el is, dan is er nog wel wat geld om in de winter te investeren.

LWD vak 7

Vind het opvallend dat jong Utrecht zo goed begonnen is onder Hake en dat jong PSV onderaan staat.

Galdiano

Citaat van: LWD vak 7 op september 21, 2019, 08:15:21
Vind het opvallend dat jong Utrecht zo goed begonnen is onder Hake en dat jong PSV onderaan staat.

Ik niet, prima lichting in Utrecht op dit moment. Daarnaast is Hake een kundig trainer die prima dat soort teams kan coachen.
En nee hij heeft het niet laten zijn bij Cambuur, naar hij paste gewoon niet bij de club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets