Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik zeg niks is onmogelijk in deze competitie. We zullen zien wie aan het langste eind trekt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

#16
zo is het toch ook,,daarom dood zonde van gister

Volendam kon vrijdag niet winnen bij oss maar wint
nou bij mvv uit.

d.bosch vinden we maar een matige ploeg maar voorlopig
winnen ze wel weer 2x op rij.

eagles kan thuis niet van veendam winnen dus we zijn gewaarschuwd
voor vrijdag

Destroyer

En zo blijft alles mogelijk maar zul jezelf het verschil moeten maken. Cambuur moet weten wat hem te doen staat!  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Oh oh oh mvv verliest wat had je een goede slag kunnen maken.

We weten altijd wat ons te doen staat maar we doen het nooit.  :zucht

SCCornjum

MVV Maastricht heeft maandagavond averij opgelopen in de Jupiler League. De Limburgse formatie had beslag kunnen leggen op de koppositie, maar verloor op eigen veld met 3-4 van FC Volendam.

Na 22 minuten zag het er nog goed uit voor MVV. Nathan Rutjes mocht doorstomen en plaatste de bal, welhaast tot zijn eigen verbazing, keurig in de linkerbenedenhoek. Lang duurde de Limburgse vreugde echter niet. Michiel Kramer bracht Volendam langszij en Jack Tuyp tekende zelfs voor 1-2. Opnieuw Kramer en Robert Mühren wisten de voorsprong na rust verder uit te bouwen.

Toch ging het Limburgse publiek er nog goed voor zitten. Mark Veldmate en Malcolm Esajas brachten de thuisploeg terug tot 3-4, hetgeen resulteerde in een spannende slotfase. Een gelijkmaker bleef echter uit. Het Andere Oranje komt daarmee op drie punten van de opponent, dat dan weer één punt achter Sparta Rotterdam staat.

Andere uitslagen:

FC Den Bosch - FC Eindhoven 3-1
Go Ahead Eagles - SC Veendam 1-1
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Het is nog altijd wachten op de uitkomst van de gesprekken die worden gevoerd over de bouw van een nieuw stadion voor Helmond Sport. De oorzaak voor de vertraging ligt echter niet bij de gemeente, laat wethouder Frans Stienen weten.

De gemeente Helmond is met de Jupiler League-club in gesprek over een revolutionair onderkomen op Berkendonk. Daarbij zijn er drie obstakels, te weten de financiën, het concept van het stadion met detailhandel en de ruimte die de provincie biedt.

Politieke partijen eisen duidelijkheid. "U heeft twee keer een deadline gesteld: eerst 8 november en toen 1 december. En nu weten we het nog niet. U houdt de raad en de bewoners aan het lijntje", zei Erik de Vries namens de SP.

"Niet de gemeente is aan zet, maar Helmond Sport", pareerde wethouder Stienen in het Eindhovens Dagblad. "De juristen hebben om uitstel gevraagd. We voeren nog wekelijks gesprekken. Ik ga echter geen datum meer noemen."
Watching Football Is Not A Crime

marrumer

wat een kut competitie... alles word afgelast man   :zweep

Destroyer

Waardeloos  ;( zit tussen sommigen nu vier wedstrijden verschil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

marrumer

Citaat van: Nightmarelwd op februari 09, 2013, 12:33:32
Interesse in het complete tenue, stadionlamp, reservebank of een complete tribune van #AGOVV Apeldoorn?

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7042?paginator.pageSize=100&paginator.pageNumber=1&paginator.sortName=LOTNUMBER&paginator.sortOrder=asc
dat zijn een heleboel spullen die ze willen verpatsen  ;)

Dokkumer

Zal wel moeten, vooral de Belastingdienst moet heel veel centjes beuren... Vind het maar een triest gezicht eigenlijk, ondanks dat ik niks met AGOVV had/heb.

RotterdamLeeuwarden

Ik kan als EHBO-er die verbanddoos wel goed gebruiken  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 09, 2013, 21:00:17
Ik kan als EHBO-er die verbanddoos wel goed gebruiken  ;)
haha, gaat er wel weer 5 euro naar de klote  :)

Sonnema

Hoeveel Clubs houden we nog over aan het einde van het seizoen??? Veendam staat er nu weer heel slecht voor.

Grijskijkert

Citaat van: Sonnema op februari 13, 2013, 09:14:21
Hoeveel Clubs houden we nog over aan het einde van het seizoen??? Veendam staat er nu weer heel slecht voor.
Als het maar een even aantal is dan zit je tenminste niet die loze weekenden..
IN HENK WE TRUST!!!