Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2019, 20:38:57
18 clubs is prima.16 mag van mij ook. Top, Eindhoven, Den Bosch, RKC, allemaal opvulling.
ze staan allemaal hoger dan ons clubje dus...... :y

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2019, 21:59:57
Voel jij je ver verheven boven deze brabantse clubs?
Den Bosch toch altijd een mooie club, prachtige wedstrijden van gezien.
Herinner me nog een van der Horst, bijna rond met Cambuur maar ging op laatste snik niet door.
Goede voetballer was dat.
Elke club heeft wel wat, je kleuren je supporters je verleden.
Ik ben het hier dan ook totaal niet mee eens, maar ieder zijn mening.
Wageningen SVV DS79 Veendam ik vind het jammer van iedere club die verdwijnt.
zo zit dan die jonge teams.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2019, 21:59:57

Herinner me nog een van der Horst, bijna rond met Cambuur maar ging op laatste snik niet door.
Goede voetballer was dat.

wat ik vooral nog herinner is mn woede.
die eikel was al rond met ons maar bedacht zich.
ook de niet-goal tegen die lui zit me nog dwars,een grensrechtertje die dwars door zijlstra heen kon kijken.
:(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tsjawat

Wat is eigenlijk de reden dat 2e divisie clubs niet willen instromen in de eerste divisie? Zijn er zoveel nieuwe regels waaraan ze moeten voldoen als ze naar de eerste divisie gaan? Kost het ze zoveel geld? Of is het alleen een prestige verlies waneer ze in de eerste divisie onderin meespelen?

Yellow Army

Citaat van: Tsjawat op maart 31, 2019, 19:17:55
Wat is eigenlijk de reden dat 2e divisie clubs niet willen instromen in de eerste divisie? Zijn er zoveel nieuwe regels waaraan ze moeten voldoen als ze naar de eerste divisie gaan? Kost het ze zoveel geld? Of is het alleen een prestige verlies waneer ze in de eerste divisie onderin meespelen?

Hoofdzakelijk de licentie-eisen en dus alle verplichtingen die de knvb stelt
Area 58

Tsjawat

#2570
Ik had natuurlijk ook eerst zelf kunnen kijken, voordat ik het vroeg. Ik denk nu dat het voornamelijk ligt aan de grote extra kosten vanwege de KNVB licensie voorwaarden.

Contractspelers
Tweede Divisie: eerste seizoen in Tweede Divisie 8 contractspelers die een contract hebben voor ten minste 12 uur per week en daarbij behorend wettelijk minimumloon. De seizoenen daaropvolgend 13 contractspelers van minimaal 12 uur.
BIJ PROMOTIE VAN TWEEDE DIVISIE NAAR DE EERSTE DIVISIE
1e jaar: 10 contractspelers die ten minste 50% en 6 contractspelers ten minste 100% van het wettelijk minimumloon;
2e jaar: 8 contractspelers 50% en 8 contractspelers 100%;
3e jaar: 4 contractspelers 50% en 12 contractspelers 100%;
4e jaar: minimaal 16 contractspelers 100%
Topklasse: eerste seizoen in Topklasse 3 contractspelers die een contract hebben voor ten minste 12 uur per week en daarbij behorend wettelijk minimumloon. De seizoenen daaropvolgend 6 contractspelers van minimaal 12 uur.

okkele

ik doe maar even mee in het werkeloos wensen.......
is de gier al weg ?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

justremco

Citaat van: okkele op april 01, 2019, 23:52:30
ik doe maar even mee in het werkeloos wensen.......
is de gier al weg ?

Breaking: NEC neemt per direct afscheid van trainer Jack de Gier en assistent Patrick Pothuizen. #dg

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als bijvoorbeeld Telstar of Eindhoven de laatste periode pakt moeten we wel een plaatsje hoger eindigen. Moeten we goed rekening mee houden, op naar plaats vijf zou ik zeggen
Henk, held, bedankt

Oebieman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2019, 15:13:50
Als bijvoorbeeld Telstar of Eindhoven de laatste periode pakt moeten we wel een plaatsje hoger eindigen. Moeten we goed rekening mee houden, op naar plaats vijf zou ik zeggen

Mocht  Eindhoven de periode pakken dan eindigen ze ook gewoon boven ons in de rangschikking. Staat allemaal nog heel dicht bij elkaar. 3 punten achter "5e plek" maar ook maar 1 boven geen nacompetitie. Wel lekker spannend zo.

Collingwood

Wim Jonk vanaf volgend seizoen trainer van Volendam, interessant om te zien hoe dat uitpakt.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Enorme dreun voor Go Ahead, hun trainer John Stegeman vertrekt naar aartsrivaal PEC Zwolle...
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2019, 12:52:46
Enorme dreun voor Go Ahead, hun trainer John Stegeman vertrekt naar aartsrivaal PEC Zwolle...
Vond hem al vreemd laconiek reageren gisteren
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2019, 12:52:46
Enorme dreun voor Go Ahead, hun trainer John Stegeman vertrekt naar aartsrivaal PEC Zwolle...

Ik denk dat werken in de JL hem behoorlijk is tegengevallen, maar blijft wel een heel aparte move.

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op mei 29, 2019, 14:43:47
Ik denk dat werken in de JL hem behoorlijk is tegengevallen, maar blijft wel een heel aparte move.
Wij voelden het zelfde toen Lodeweges de overstap naar DKV maakte.
Alleen Stegeman maakt het verschil dit pas na zijn laatste wedstrijd bekend te maken
en PEC heeft geen Foppe die het voortijdig door klikte naar de pers.