Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Bankzitter op juli 19, 2018, 10:37:59
Eerlijk is eerlijk, Roda gaat naar een realistisch budget, ook als dat inhoudt dat promotie moeilijk wordt. Nu nog stoppen met die rare Rus en dan hoor je mij niet veel meer zeuren.

Is daar inderdaad wel anders geweest, las dat ze momenteel nog een aantal spelers onder contract hebben die meer dan 3 ton verdienen  :_schater

Montana

Jonathan Reis lijkt definitief terug te keren in het Nederlandse profvoetbal. De Braziliaan laat dinsdag aan Twentefans.nl weten dat hij op het punt staat om een contract te signeren bij FC Twente.
Ongelooflijk...  :R


Collingwood

Voor de 1e divisie een geweldige speler natuurlijk, Boekhoorn zal wel een rol spelen. NEC begint met Sparta uit te groeien tot favoriet voor de titel.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Dat is wel het type speler dat ik hier ook graag op '6' had gezien.

speculeter

Hebben wij helaas geld niet voor zegt Foeke

Collingwood

Almere huurt een Italiaanse spits (Edoardo Soleri) van AS Roma, eerder deden ze dat al met een Senegalese linksback (Moustapha Seck).
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Brama lijkt al weet spijt te hebben van zijn overgang naar Twente. In ieder geval geen verhaal waar andere potentiele aanwinsten enthousiast van zullen worden.

justremco

Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2018, 17:32:46
Brama lijkt al weet spijt te hebben van zijn overgang naar Twente. In ieder geval geen verhaal waar andere potentiele aanwinsten enthousiast van zullen worden.

Is daar ook gewoon (nog steeds) een dikke puinhoop!

Voorstopper

FOX Sports zendt Keuken Kampioen Divisie op vrijdag en maandag live uit
Op ons mooie schema wat we bij de seizoenskaart kregen zijn alle wedstrijden op maandag van ons clubje tegen jong ploegen. Lekker is dat.  :R

Voorstopper

FC Twente is zwaar gestraft voor de ongeregeldheden in de laatste wedstrijd van het Eredivisie-seizoen, thuis tegen NAC Breda. De club heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald geaccepteerd.
De competitieduel tussen Twente en NAC in de Grolsch Veste moest twee keer worden stilgelegd, omdat supporters van Twente vuurwerk en rookbommen op het veld gooiden. De gedegradeerde club krijgt een boete van 'maar liefst' 7.500 euro en de voorwaardelijke straf van een thuiswedstrijd zonder supporters in de vakken 101 tot 108, met een proeftijd van twee jaar.

Ik weet niet maqar is € 7.500,- nou echt zo'n zware straf?? Ik vind het wel meevallen moet ik zeggen. Twente klaagt ook bij het minste of geringste....

hobbes

Citaat van: Voorstopper op augustus 02, 2018, 12:26:03
FC Twente is zwaar gestraft voor de ongeregeldheden in de laatste wedstrijd van het Eredivisie-seizoen, thuis tegen NAC Breda. De club heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald geaccepteerd.
De competitieduel tussen Twente en NAC in de Grolsch Veste moest twee keer worden stilgelegd, omdat supporters van Twente vuurwerk en rookbommen op het veld gooiden. De gedegradeerde club krijgt een boete van 'maar liefst' 7.500 euro en de voorwaardelijke straf van een thuiswedstrijd zonder supporters in de vakken 101 tot 108, met een proeftijd van twee jaar.

Ik weet niet maqar is € 7.500,- nou echt zo'n zware straf?? Ik vind het wel meevallen moet ik zeggen. Twente klaagt ook bij het minste of geringste....

Ik vind dit geen straf, meer een waarschuwing.

Collingwood

#2487
Wederom een prima versterking voor Sparta, Gregor Breinburg tekent daar.
Leroy Labylle (VVV) gaat waarschijnlijk naar NEC.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op augustus 02, 2018, 16:00:00
Wederom een prima versterking voor Sparta, Gregor Breinburg tekent daar.
Leroy Labylle (VVV) gaat waarschijnlijk naar NEC.

Als Sparta geen kampioen wordt mogen ze zich doodschamen.
Die hebben een betere selectie dan legio eredivisie clubs.

Voorstopper

Citaat van: AL op augustus 02, 2018, 16:27:28
Als Sparta geen kampioen wordt mogen ze zich doodschamen.
Die hebben een betere selectie dan legio eredivisie clubs.
En een prima trainer