Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op juli 18, 2018, 07:51:08
Belachelijk wat daar allemaal kan.
Misschien ook wel de ondergang van Twente, want de druk die dit seizoen staat op de selectie is immens groot.
Iedere tegenstander zal voor meer dan 100% gemotiveerd aantreden en in sommige gevallen boven zich zelf uitstijgen.
Het niet hoeven aflossen in de komende 2 jaar betekent dat een BVO met overheidsgeld in de gelegenheid wordt gesteld andere clubs te beconcurreren door spelers aan te trekken en die bovenmodaal te betalen.

speculeter

Als je zag om wat voor bedragen clubs als Veendam en rbc zijn omgevallen dan is dit zeer bijzonder

Bankzitter

Als je dan ziet hoeveel moeite wij hebben om een stadion te financieren... terwijl we gewoon winst maken en alle zaakjes op orde hebben. Ook spelers verkopen om af te lossen, spelersbuget laag houden om geld voor het stadion te reserveren. Slecht beleid wordt beloond als je maar groot genoeg bent (Geen Calimero gedrag maar gewoon wat er hier gebeurt).

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2018, 10:51:01
Als je dan ziet hoeveel moeite wij hebben om een stadion te financieren... terwijl we gewoon winst maken en alle zaakjes op orde hebben. Ook spelers verkopen om af te lossen, spelersbuget laag houden om geld voor het stadion te reserveren. Slecht beleid wordt beloond als je maar groot genoeg bent (Geen Calimero gedrag maar gewoon wat er hier gebeurt).

Dat is wat je in alle reacties leest "Twente is te groot om failliet te gaan" , wat eigenlijk betekent "de schuld van Twente is te groot" en dat Twente de gemeente in een wurggreep heeft. Steunen ze niet, dan kan de gemeente fluiten naar zijn centen.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op juli 18, 2018, 10:22:21
Misschien ook wel de ondergang van Twente, want de druk die dit seizoen staat op de selectie is immens groot.
Iedere tegenstander zal voor meer dan 100% gemotiveerd aantreden en in sommige gevallen boven zich zelf uitstijgen.
Het niet hoeven aflossen in de komende 2 jaar betekent dat een BVO met overheidsgeld in de gelegenheid wordt gesteld andere clubs te beconcurreren door spelers aan te trekken en die bovenmodaal te betalen.

2 jaar geen rente en aflossing betalen heeft imo veel weg van ongeoorloofde staatsteun
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2018, 16:19:42
2 jaar geen rente en aflossing betalen heeft imo veel weg van ongeoorloofde staatsteun

Het gaat ook nergens over, over twee jaar moeten Ze wel aflossen en de schuld is zo groot dat ze zeker weer gaan degraderen. Dan begint dit circus weer van voor af aan

Collingwood

Twente gaat werken met een spelersbudget van 4,5 miljoen.  8P
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2018, 22:15:20
Twente gaat werken met een spelersbudget van 4,5 miljoen.  8P
Dan wordt dat een behoorlijke druk voor de spelers. Als wij een paar wedstrijden verliezen is de wereld al te klein, moet je voorstellen wat er daar gaat gebeuren. En oh wat hoop ik dat het daar mis gaat... Ik trek die berichten over Twente erg slecht merk ik aan mezelf

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 18, 2018, 22:25:56
Dan wordt dat een behoorlijke druk voor de spelers. Als wij een paar wedstrijden verliezen is de wereld al te klein, moet je voorstellen wat er daar gaat gebeuren. En oh wat hoop ik dat het daar mis gaat... Ik trek die berichten over Twente erg slecht merk ik aan mezelf

Ik denk dat heel Nederland Twente een faillissement toewenst.


Ronald

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 18, 2018, 22:25:56
Dan wordt dat een behoorlijke druk voor de spelers. Als wij een paar wedstrijden verliezen is de wereld al te klein, moet je voorstellen wat er daar gaat gebeuren. En oh wat hoop ik dat het daar mis gaat... Ik trek die berichten over Twente erg slecht merk ik aan mezelf

Weet niet wat voor speelschema Twente heeft, maar hoop dat ze van de eerste 5  wedstrijden er direct 3 verliezen. Al ben je wat dat betreft weer afhankelijk van de maffia die beter bekend staat als de knvb tezamen met hun scheidsrechters

Bernardo

Twente krijgt in eerste 3 wedstrijden meteen Roda en Sparta.

speculeter

Citaat van: Bernardo op juli 18, 2018, 23:00:27
Twente krijgt in eerste 3 wedstrijden meteen Roda en Sparta.
dan zijn we voor één keertje voor Roda

666

Citaat van: speculeter op juli 19, 2018, 08:48:25
dan zijn we voor één keertje voor Roda
Nee, tegen Twente  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Eerlijk is eerlijk, Roda gaat naar een realistisch budget, ook als dat inhoudt dat promotie moeilijk wordt. Nu nog stoppen met die rare Rus en dan hoor je mij niet veel meer zeuren.