Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op mei 29, 2018, 13:11:41
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_divisie_2018/19 (kijk naar het kaartje van NL waar alle clubs zitten)  :_schater

Ik zeg we staan bovenaan! _O_

Collingwood

Patrick N'Koyi (zat na een onsuccesvol avontuur bij Dundee United zonder club) tekent bij Oss.
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

Julius Bliek van FC Dordrecht naar Go Ahead Eagles

Collingwood

Silvester van der Water van Almere naar Heracles.

ChantiSCC

Denis Mahmudov van FC Dordrecht naar Excelsior.

Collingwood

Wout Brama gaat weer voor Twente voetballen. Komt over van het Australische Central Coast Mariners. Als ze een team met dit soort spelers op weten te bouwen worden ze fluitend kampioen zou je zeggen.

justremco

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2018, 15:44:50
Wout Brama gaat weer voor Twente voetballen. Komt over van het Australische Central Coast Mariners. Als ze een team met dit soort spelers op weten te bouwen worden ze fluitend kampioen zou je zeggen.

En ze zullen met zulke spelers ook wel moeten promoveren, want die komen echt niet voor een gemiddeld eerste divisie salaris....

Collingwood

Citaat van: justremco op mei 31, 2018, 15:46:40
En ze zullen met zulke spelers ook wel moeten promoveren, want die komen echt niet voor een gemiddeld eerste divisie salaris....

Dat klopt. Volgens mij moet Twente sowieso eigenlijk binnen een jaar terug zijn om het hoofd boven water te houden. Verwacht dus wel dat ze bereid zijn wat risico's te nemen.

AL

Hoop oprecht dat die club helemaal naar de klote gaat.
Ze willen het niet leren..

hobbes

Is toch ook een risico, hij is ook alweer 31.

EdsjeSCC

Citaat van: hobbes op mei 31, 2018, 16:52:06
Is toch ook een risico, hij is ook alweer 31.

Man dan kan je toch nog zo 3 jaar mee

Naastismis

Ik volg het Twenteforum ook een beetje,masr als ik dat mag geloven gaat het voor hun nog een heel karwei worden om de begroting van volgend seizoen rond  te krijgen....

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2018, 15:48:28
Dat klopt. Volgens mij moet Twente sowieso eigenlijk binnen een jaar terug zijn om het hoofd boven water te houden. Verwacht dus wel dat ze bereid zijn wat risico's te nemen.

Twente is als een gokker die zijn verlies niet wil nemen en te hoog blijft inzetten. Ik verwijt onze club wel eens te veel voorzichtigheid, maar de risico's die Twente blijft nemen zijn onverantwoord.

Collingwood

Ted van Leeuwen wordt de TD van Twente.

AL

Twente gaat vol voor Bel Hassani en Rens van Eijden van AZ.
Verder willen ze Assaidi behouden.