Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Duits systeem hanteren, 1 en 2 promoveren direct. Nummer 3 speelt uit en thuis wedstrijd tegen de nummer 16 van de eredivisie

Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 20, 2018, 19:26:01
Het is Emmen en de Graafschap gegund, maar ik blijf het een belachelijk systeem vinden dat nummer 4 en nummer 7 kunnen promoveren. Niet dat ik vind dat wij ergens recht op hadden overigens....

Ik zie Ze eerder als nummer 3 en 5, Dan vind ik van De Graafschap niet eens zo vreemd hoor.

Joop

Misschien had Henk de Jong hier beter trainer kunnen blijven. Met die tig trainers die we na hem hebben gehad zijn we geen zak opgeschoten.

Naastismis

Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 20:19:47
Duits systeem hanteren, 1 en 2 promoveren direct. Nummer 3 speelt uit en thuis wedstrijd tegen de nummer 16 van de eredivisie

En 12 andere clubs spelen na de winterstop nergens meer voor,en nacompetitie wedstrijden zijn toch ook wel de mooiste wedstrijden van het seizoen,dan speel je in die wedstrijden teminste ergens voor..

Marc S

Citaat van: Naastismis op mei 20, 2018, 22:58:27
En 12 andere clubs spelen na de winterstop nergens meer voor,en nacompetitie wedstrijden zijn toch ook wel de mooiste wedstrijden van het seizoen,dan speel je in die wedstrijden teminste ergens voor..

Mooiste wedstrijden? We verliezen ze altijd kansloos man..

Casuals-lwd

#2300
Citaat van: Naastismis op mei 20, 2018, 22:58:27
En 12 andere clubs spelen na de winterstop nergens meer voor,en nacompetitie wedstrijden zijn toch ook wel de mooiste wedstrijden van het seizoen,dan speel je in die wedstrijden teminste ergens voor..
Dat is hun eigen probleem moeten ze maar hoger eindigen...
Je speelt juist ergens voor door een ander systeem te hanteren. Er is juist meer wil om op de hogere plekken te komen dan nu omdat je nu al safe bent als je top 10 eindigt...
Daarnaast is de competitie eerlijker met het Duitse systeem.

DayDreamer

Citaat van: Naastismis op mei 20, 2018, 22:58:27
En 12 andere clubs spelen na de winterstop nergens meer voor,en nacompetitie wedstrijden zijn toch ook wel de mooiste wedstrijden van het seizoen,dan speel je in die wedstrijden teminste ergens voor..

Eens, al zou ik wel voor een kleinere opzet play-offs kiezen, dus niet t/m nummer 9 (11 als jong teams nog in bovenin eindigen ). Maar tussen 3 en 9 zit nog wel een verschil.

Voorstopper

Citaat van: speculeter op mei 20, 2018, 16:48:58
wrijft onze prestaties tegen Dordrecht er nog dieper in
Sparta hadden we misschien gewonnen, maar met Emmen hadden ook wij het moeilijk gehad. Vraag me af of we die gewonnen hadden, ik betwijfel het.

Collingwood

Kevin Vermeulen transfervrij van Excelsior naar RKC.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Vanaf volgend seizoen is de Jupiler League niet langer: het contract van biermerk Jupiler als hoofdsponsor van de eerste divisie loopt namelijk af en wordt niet meer verlengd. Dus is de Coƶperatie Eerste Divisie (CED) hard op zoek naar een nieuwe naamgever voor de tweede competitie van Nederland: er zijn nog drie gegadigden in de race. "Het gaat de goede kant op."

ben wel benieuwd.
pampers league?
knvb-test competitie?
disneydivisie?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2018, 15:12:38
Kevin Vermeulen transfervrij van Excelsior naar RKC.

Zonde!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Go Ahead huurt rechtsback Julian Lelieveld van Vitesse.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 25, 2018, 15:11:37
Go Ahead huurt rechtsback Julian Lelieveld van Vitesse.

Tsjah. Daar zullen de vlaggen ook nog niet voor uitgaan in deventer

Collingwood

#2308
Citaat van: Lore op mei 26, 2018, 20:54:03
Tsjah. Daar zullen de vlaggen ook nog niet voor uitgaan in deventer

Misschien hiervoor: Centrale verdediger Julius Bliek van Dordrecht naar Go Ahead. Daarnaast gaan waarschijnlijk Baas en wellicht Navratil met Stegeman mee van Heracles naar Deventer.
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_divisie_2018/19 (kijk naar het kaartje van NL waar alle clubs zitten)  :_schater