Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ja jammer,ik had al een heel arsenaal aan scheldwoorden klaar staan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Lijnders ontslagen bij NEC.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

karma.
bogers had de zaken goed voor elkaar en moest vertrekken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Kaartjes in Emmen gratis zeker.

PePe

Citaat van: Treb op mei 17, 2018, 19:51:53
Kaartjes in Emmen gratis zeker.

Lijkt het wel op ja, meestal lege tribunes daar.

Casuals-lwd

Citaat van: PePe op mei 18, 2018, 00:24:26
Lijkt het wel op ja, meestal lege tribunes daar.
Zielig

Galdiano

Omdat?

Ik kan mij de tijden bij ons herinneren met 3000 man op de tribune.
Waar kwamen de overige 6500 weg in de eredivisie of de 4000 in JL afgelopen seizoen?

Waar ik wel een schijthekel aan heb is is Ajax. 40000 sk's en maar 20000 aanwezig.  l0l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Wordt wel een hele leuke competitie met ook Sparta erbij

Collingwood

We gaan in ieder geval als underdog de competitie in, misschien ligt ons dat wel beter.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Goeie keuze van Fred Grim

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op mei 20, 2018, 16:21:54
Goeie keuze van Fred Grim
en Henk Fraser niet te vergeten?

AL

Mooi voor Sparta!
Die gaan enorme klappen krijgen!!

Tukker

Nu alleen de superboeren er nog bij en we hebben mooie wedstrijden volgend seizoen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

LWD vak 7

Sparta heeft echt bakken met geld uitgegeven met 0 resultaat. Gun dit Advocaat, Grim en Sparta van harte. Emmen gefeliciteerd.

fred

Leuk voor Emmen. Nu Almere nog erbij en het is de competitie op zn kop