Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Nadeel is wel dat dit ons denk ik behoorlijk wat tv-geld gaat kosten.
Kalmte alleen kan u redden.

Casuals-lwd

#2281
Beschamend, Emmen wat promoveert. Omgekeerde wereld...

speculeter

Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 16:41:14
Beschamend, Emmen wat promoveert. Omgekeerde wereld...
wrijft onze prestaties tegen Dordrecht er nog dieper in

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op mei 20, 2018, 16:48:58
wrijft onze prestaties tegen Dordrecht er nog dieper in

Dat heb ik ook
Henk, held, bedankt

AL

Haha Almere ook al voor!
Dat zou me toch een mooie Jupiler league worden zeg!!

Huzumer

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2018, 16:39:52
Nadeel is wel dat dit ons denk ik behoorlijk wat tv-geld gaat kosten.

Klopt, dit kost SCC paar ton ...

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 08:23:25
Omdat?

Ik kan mij de tijden bij ons herinneren met 3000 man op de tribune.
Waar kwamen de overige 6500 weg in de eredivisie of de 4000 in JL afgelopen seizoen?

Waar ik wel een schijthekel aan heb is is Ajax. 40000 sk's en maar 20000 aanwezig.  l0l
Qua potentieel binne wij toch veul groter, siest toch wel.

Grijskijkert

Citaat van: Huzumer op mei 20, 2018, 17:30:59
Klopt, dit kost SCC paar ton ...
Dat krijg de club niet eens..
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2018, 16:39:52
Nadeel is wel dat dit ons denk ik behoorlijk wat tv-geld gaat kosten.

In de juup stelt dat toch niks voor? Daarom is onze begroting ook een stuk lager in de juup

Collingwood

Gaat inderdaad niet om tonnen maar mogelijk wel tienduizenden euro's. Voor de club best wat geld, maar er echt onder lijden zullen we niet. Dit is de situatie uitgelegd voor Go Ahead:

https://www.destentor.nl/ga-eagles/voor-ga-eagles-staat-er-veel-geld-op-spel-in-finale-play-offs~a6dd0a18/
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Het is Emmen en de Graafschap gegund, maar ik blijf het een belachelijk systeem vinden dat nummer 4 en nummer 7 kunnen promoveren. Niet dat ik vind dat wij ergens recht op hadden overigens....

Bankzitter

#2292
Er zal overigens nu wel een 2e directe promotieplaats bijkomen over een tijdje aan gezien de status quo aardig doorbroken is als daar weer over gestemd gaat worden met veel kleine clubs in de ere en aardig wat grote clubs in de JL .

Bankzitter

Citaat van: LWD vak 7 op mei 20, 2018, 16:32:16
Sparta heeft echt bakken met geld uitgegeven met 0 resultaat. Gun dit Advocaat, Grim en Sparta van harte. Emmen gefeliciteerd.

Juist ! 2 trainers was niet genoeg voor ze, ze moesten Grim er ook nog bij terwijl ze best wisten dat die bijna rond was bij een andere BVO.
Welkom in Leeuwarden volgend seizoen :)

Yellow Army

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 20, 2018, 19:26:01
Het is Emmen en de Graafschap gegund, maar ik blijf het een belachelijk systeem vinden dat nummer 4 en nummer 7 kunnen promoveren. Niet dat ik vind dat wij ergens recht op hadden overigens....

Helemaal mee eens, periodekampioenschappen zijn leuk voor het amateurvoetbal, maar zijn in de JL alleen maar ingevoerd om kunstmatige spanning te creƫren aangezien er niemand degradeert. Het is natuurlijk van de zotte dat Dordrecht als 13e eindigt en gewoon kans heeft op promotie naar de eredivisie.
Area 58