Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Fortuna gefeliciteerd.Bomvol uitvak in Utrecht.Prachtig

Lore

Citaat van: sunderland op april 20, 2018, 22:18:07
Fortuna gefeliciteerd.Bomvol uitvak in Utrecht.Prachtig

Gun het ze ook meer dan nec. Wat zullen die gasten, na alle ellende, ontploffen van geluk als het ze lukt!

Drumfather SCC

Na het debacle van de Vliert gisteren is het toch wel echt duidelijk dat we met zn allen moeten kappen met dat ku(ns)tgras  :_schater
Weg met die plastic rommel!
Man, Man, Man  :zucht
(Of is het 3x ''genderneutraal'')

justremco

Jordy Thomassen van Helmond naar de Graafschap

Collingwood

Richard van der Venne van Oss naar de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

#2240
Jerdy Schouten van Telstar naar Excelsior.

En Gustavo Hamer (van Feyenoord, nu verhuurd aan Dordt) naar PEC.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Die wijsneus van een Lijnders heeft het lekker voor elkaar. Suently Alberto en Joris Delle uit de selectie gezet. Toch een trainertje, die zichzelf te belangrijk acht.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2018, 08:41:04
Die wijsneus van een Lijnders heeft het lekker voor elkaar. Suently Alberto en Joris Delle uit de selectie gezet. Toch een trainertje, die zichzelf te belangrijk acht.

Als jij al weken loopt te grabbelen op goal, dan is het toch slim? Gevalletje Telgenkamp Nienhuis wissel.
en Alberto heeft niet of nauwelijks gespeeld. Ideale spelers om een duidelijk statement te maken naar de rest. Of je doet mee en geeft 200% of je doet niet mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2018, 08:56:01
Als jij al weken loopt te grabbelen op goal, dan is het toch slim? Gevalletje Telgenkamp Nienhuis wissel.
en Alberto heeft niet of nauwelijks gespeeld. Ideale spelers om een duidelijk statement te maken naar de rest. Of je doet mee en geeft 200% of je doet niet mee.
Chaos creƫren net voor de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Heel slim, hij heeft het zooitsje gewoon niet meer in de hand en wordt niet meer serieus genomen. Einde verhaal na dit seizoen lijkt me.

Naastismis

Emmen 3-0 voor en Telstar ook al gewonnen,als deze clubs door stunten en promoveren,dan is er volgend seizoen in de eerste divisie veel 'grote' clubs.Met Twente NEC Sparta GAE De graafschap Roda jc.Dan zie ik Cambuur ook niet zomaar promoveren....

Bankzitter

Dt zou wel heel veel leuke wedstrijden opleveren... daarbij geldt voor onze tegenstanders hetzelfde maar dan met Cambuur in dat rijtje... .

hobbes

Citaat van: Naastismis op mei 10, 2018, 15:10:50
Emmen 3-0 voor en Telstar ook al gewonnen,als deze clubs door stunten en promoveren,dan is er volgend seizoen in de eerste divisie veel 'grote' clubs.Met Twente NEC Sparta GAE De graafschap Roda jc.Dan zie ik Cambuur ook niet zomaar promoveren....

Aan de andere kant, als Emmen of Telstar het kunnen.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 10, 2018, 15:21:24
Dt zou wel heel veel leuke wedstrijden opleveren... daarbij geldt voor onze tegenstanders hetzelfde maar dan met Cambuur in dat rijtje... .
Hopelijk pakt het strooisel wat onze TS en TD vertegenwoordigt hun taak eens serieus op met het aantrekken van veelbelovende talenten.
En soms denk ik ook wel eens, beter een leuke en spectaculaire wedstrijd in de eerste divisie, dan overlopen worden in de eredivisie waar we voorlopig toch nog niets te zoeken hebben.

Bankzitter

Inderdaad mist je minimaal top5 speelt, maar strijden tegen Sparta , De Graafschap ect. is een stuk leuker dan potjes tegen Oss, Den Bosch of Eindoven waar je alleen aar van kan verliezen. Soms heb je het idee naar een oefenwedstrijd te kijken in plaats van professioneel voetbal voor uit tegen de Jong elftallen.

666

Ik zit Almere Roda te kijken en Almere speelt gewoon steeds naar de juiste kleur, een verademing. Overtoom is een leuke speler.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander