Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Vrij ongebruikelijk: De doelmannen van Dordrecht Wolters en Fij gaan in eerste instantie om de beurt keepen.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

#2101
Inmiddels de samenvattingen gezien en her en der wat informatie ingewonnen. Er is maar één conclusie mogelijk: Als NEC ook maar enigszins normaal doet worden ze gewoon kampioen. Gisteren met twee vingers in de neus gewonnen van Almere en ze hebben nog een bataljon prima spelers (o.a. Kevin Jansen, Schuurman, Kadioglu, Bikel, Achahbar, Braken) achter de hand ook.

Wij moeten dus wat mij betreft realistisch zijn. De doelstelling moet ten eerste zijn top 5 (uiteraard). Ten tweede moet het team een duidelijke ontwikkeling doormaken. Aan het einde van de rit moeten we een elftal hebben dat een echte kans maakt in de play-offs, en als het niet lukt om te promoveren moet er een goede basis liggen voor volgend seizoen. Door het beleid van Van den Belt (langdurige contracten) zullen er normaal gesproken niet veel spelers vertrekken en kun je gericht aanwinsten halen in plaats van zoals deze zomer 3/4 van je elftal vervangen.

Dit betekent voor mij een iets andere kijk op de wedstrijden. Ik ben bereid het de tijd te geven, maar ik wil wel een duidelijke stijgende lijn in het spel zien. Minimaal vanaf de winterstop (liefst eerder) moeten we er echt staan en tot de beste ploegen in de JL behoren.

Betekent dit dat ik niet meer kritisch zal zijn? Natuurlijk niet! Er moet een stijgende lijn zijn, en de spelers die gehaald zijn moeten de potentie hebben om door te groeien. Blijkt dat niet het geval te zijn dan mag je Dijkhuizen en Van den Belt daar op afrekenen. Ook blijf ik erbij dat we nog steeds aanvallende versterking nodig hebben als je uiteindelijk een kans wilt maken in de play-offs.

Let wel, dit is allemaal mijn eigen mening. Er zullen mensen zijn die zeggen dat we op basis van budget mee moeten doen om het kampioenschap. Hier valt zeker wat voor te zeggen! Ik denk alleen persoonlijk dat het niet reëel is: NEC zal veel te goed zijn. Niet alleen voor Cambuur, maar ook voor ploegen als Go Ahead. Maar dat er mensen zijn die er anders over denken kan ik me goed voorstellen.
Kalmte alleen kan u redden.

Keira

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2017, 12:10:15
Inmiddels de samenvattingen gezien en her en der wat informatie ingewonnen. Er is maar één conclusie mogelijk: Als NEC ook maar enigszins normaal doet worden ze gewoon kampioen. Gisteren met twee vingers in de neus gewonnen van Almere en ze hebben nog een bataljon prima spelers (o.a. Kevin Jansen, Kadioglu, Bikel, Achahbar, Braken) achter de hand ook.

Wij moeten dus wat mij betreft realistisch zijn. De doelstelling moet ten eerste zijn top 5 (uiteraard). Ten tweede moet het team een duidelijke ontwikkeling doormaken. Aan het einde van de rit moeten we een elftal hebben dat een echte kans maakt in de play-offs, en als het niet lukt om te promoveren moet er een goede basis liggen voor volgend seizoen. Door het beleid van Van den Belt (langdurige contracten) zullen er normaal gesproken niet veel spelers vertrekken en kun je gericht aanwinsten halen in plaats van zoals deze zomer 3/4 van je elftal vervangen.

Dit betekent voor mij een iets andere kijk op de wedstrijden. Ik ben bereid het de tijd te geven, maar ik wil wel een duidelijke stijgende lijn in het spel zien. Minimaal vanaf de winterstop (liefst eerder) moeten we er echt staan en tot de beste ploegen in de JL behoren.

Betekent dit dat ik niet meer kritisch zal zijn? Natuurlijk niet! Er moet een stijgende lijn zijn, en de spelers die gehaald zijn moeten de potentie hebben om door te groeien. Blijkt dat niet het geval te zijn dan mag je Dijkhuizen en Van den Belt daar op afrekenen. Ook blijf ik erbij dat we nog steeds aanvallende versterking nodig hebben als je uiteindelijk een kans wilt maken in de play-offs.

Let wel, dit is allemaal mijn eigen mening. Er zullen mensen zijn die zeggen dat we op basis van budget mee moeten doen om het kampioenschap. Hier valt zeker wat voor te zeggen! Ik denk alleen persoonlijk dat het niet reëel is: NEC zal veel te goed zijn. Niet alleen voor Cambuur, maar ook voor ploegen als Go Ahead. Maar dat er mensen zijn die er anders over denken kan ik me goed voorstellen.

|:) helemaal mee eens!!

Bankzitter

#2103
Heeft VVV het ook niet zo aangepakt? Die hebben met prima beleid een mooie stijgende lijn te pakken. 2e plek,daarna redelijk makkelijk kampioen en voorlopig 6 punten voorsprong nu.

Helemaal eens met Collingwood. Vorig jaar na de winter een eredivisiewaardig team (zie ook beker) maar het helaas niet afgemaakt. Dus nu overnieuw beginnen na een paar prima uitgaande transfers.

Van het geld van 2 talenten (Streek/Monteiro) konden we weer een stuk of 10 jonkies vastleggen waarvan hopelijk weer 2 of 3 toppers en een handvol bruikbare spelers binnen de komende 2 jaar. Ben zelf oa benieuwd hoe goed Rosheuvel, Robertha, Boerlage en Kallon (en Zakir van Jong) gaan worden en zo heeft iedereen waarschijnlijk wel z'n verwachtingen bij een aantal jonge spelers.

SCCdrachten

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2017, 12:10:15
Inmiddels de samenvattingen gezien en her en der wat informatie ingewonnen. Er is maar één conclusie mogelijk: Als NEC ook maar enigszins normaal doet worden ze gewoon kampioen. Gisteren met twee vingers in de neus gewonnen van Almere en ze hebben nog een bataljon prima spelers (o.a. Kevin Jansen, Schuurman, Kadioglu, Bikel, Achahbar, Braken) achter de hand ook.

Wij moeten dus wat mij betreft realistisch zijn. De doelstelling moet ten eerste zijn top 5 (uiteraard). Ten tweede moet het team een duidelijke ontwikkeling doormaken. Aan het einde van de rit moeten we een elftal hebben dat een echte kans maakt in de play-offs, en als het niet lukt om te promoveren moet er een goede basis liggen voor volgend seizoen. Door het beleid van Van den Belt (langdurige contracten) zullen er normaal gesproken niet veel spelers vertrekken en kun je gericht aanwinsten halen in plaats van zoals deze zomer 3/4 van je elftal vervangen.

Dit betekent voor mij een iets andere kijk op de wedstrijden. Ik ben bereid het de tijd te geven, maar ik wil wel een duidelijke stijgende lijn in het spel zien. Minimaal vanaf de winterstop (liefst eerder) moeten we er echt staan en tot de beste ploegen in de JL behoren.

Betekent dit dat ik niet meer kritisch zal zijn? Natuurlijk niet! Er moet een stijgende lijn zijn, en de spelers die gehaald zijn moeten de potentie hebben om door te groeien. Blijkt dat niet het geval te zijn dan mag je Dijkhuizen en Van den Belt daar op afrekenen. Ook blijf ik erbij dat we nog steeds aanvallende versterking nodig hebben als je uiteindelijk een kans wilt maken in de play-offs.

Let wel, dit is allemaal mijn eigen mening. Er zullen mensen zijn die zeggen dat we op basis van budget mee moeten doen om het kampioenschap. Hier valt zeker wat voor te zeggen! Ik denk alleen persoonlijk dat het niet reëel is: NEC zal veel te goed zijn. Niet alleen voor Cambuur, maar ook voor ploegen als Go Ahead. Maar dat er mensen zijn die er anders over denken kan ik me goed voorstellen.

Denk je nu  werkelijk dat we met dit team top vijf gaan voetballen? Tussen 9 en 14 Daar hou in het op 

Yellow Army

Citaat van: SCCdrachten op augustus 22, 2017, 09:33:25
Denk je nu  werkelijk dat we met dit team top vijf gaan voetballen? Tussen 9 en 14 Daar hou in het op

Dan overschat je de JL behoorlijk
Area 58

Collingwood

#2106
Citaat van: SCCdrachten op augustus 22, 2017, 09:33:25
Denk je nu  werkelijk dat we met dit team top vijf gaan voetballen? Tussen 9 en 14 Daar hou in het op

Dat moet de doelstelling zijn zeg ik. Of dat lukt moet de toekomst uitwijzen. Overigens ben ik wel benieuwd welke 8 tot 13 clubs jij beter acht dan Cambuur.

EDIT: Overigens heeft Almere zich versterkt met Kevin Brands.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Tim Siekman is afgetest bij Go Ahead en keert toch nog terug bij Emmen.

Jay-Roy Grot (NEC) naar Leeds United.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Gunstig dat Grot weg is

Bankzitter

Ze moeten ook elk jaar verkopen om de gaten te dichten bij N.E.C. (structureel tonnen te kort ieder seizoen soms anderhalf miljoen!).

Collingwood

Leondro Resida (vorig seizoen VVV) naar RKC.
Ezra Walian (vorig seizoen Jong Ajax) naar Almere City.
Attila Yildirim (eerder o.a. spelend voor Utrecht) naar MVV.
Fisayo Adarabioyo van NAC naar Oss.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2017, 14:11:57
Leondro Resida (vorig seizoen VVV) naar RKC.
Ezra Walian (vorig seizoen Jong Ajax) naar Almere City.
Attila Yildirim (eerder o.a. spelend voor Utrecht) naar MVV.
Fisayo Adarabioyo van NAC naar Oss.
zit er een vloek op onze club.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2017, 14:24:28
zit er een vloek op onze club.

We hebben toch wel genoeg net niet spelers?

Gasgeve

Alle 4 spelers zou ik hier niet willen zien, dus snap die opmerking ook niet.

Bankzitter

Dit zijn toch transfers van het niveau "Danny Bakker" naar Dordrecht?
Ezra Walian was misschien interessant geweest maar we hebben Rossi al.

N.A.C. huurt jeugdspelers bij Man City en stalt z'n eigen jeugd bij Oss. Daar wordt je als supporter ook niet heel blij van.