Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2017, 07:26:07
Dit zijn toch transfers van het niveau "Danny Bakker" naar Dordrecht?
Ezra Walian was misschien interessant geweest maar we hebben Rossi al.

N.A.C. huurt jeugdspelers bij Man City en stalt z'n eigen jeugd bij Oss. Daar wordt je als supporter ook niet heel blij van.
Eens. Walian zou ook niet goed genoeg zijn overigens.

Collingwood

Joël Thomas speelde vorig seizoen voor Dordrecht, tekende in juli voor Oss, maar is nu alweer vertrokken naar Eindhoven.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2017, 12:14:56
Joël Thomas speelde vorig seizoen voor Dordrecht, tekende in juli voor Oss, maar is nu alweer vertrokken naar Eindhoven.

Werd vorige maand door Tjerkstra aan ons gelinkt  :_schater

Collingwood

Dennis van der Heijden tekent voor twee jaar bij Almere.

Citaat van: justremco op augustus 31, 2017, 15:10:24
Werd vorige maand door Tjerkstra aan ons gelinkt  :_schater

Lachwekkend inderdaad, die Tjerkstra  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2017, 21:35:23
Dennis van der Heijden tekent voor twee jaar bij Almere.


Dat Almere heeft het prima voor elkaar

Collingwood

Citaat van: justremco op augustus 31, 2017, 21:40:09
Dat Almere heeft het prima voor elkaar

Eens, al zag ik in Van der Heijden ook niet de discussieloos goede spits die er meteen staat (voor ons dus). En aan één project voor de toekomst (Robertha) hebben we wel genoeg.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Maar die is toch wel gewoon beter (en momenteel fitter) dan Rossi?

Collingwood

#2122
Citaat van: justremco op augustus 31, 2017, 21:49:28
Maar die is toch wel gewoon beter (en momenteel fitter) dan Rossi?

Fitter ongetwijfeld, beter geen idee, heb Rossi nog nooit in actie gezien. En niemand van ons heeft hem al op 100% gezien. Vond Van der Heijden bij Volendam bovendien wat tegenvallen.

Had liever geen van beiden gezien en dan een echt zekerheidje, maar die waren blijkbaar moeilijk te vinden. Mocht Kip toch zijn draai nog gaan vinden zou het me niet verbazen dat Van Kippersluis a la Streek in de spits belandt.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Rossi zal niet heel duur zijn geweest, gewoon een gokje.

Jong Ajax haalt nog even rechtsbuiten Leo Thethani en centrale verdediger Dean Solomons op bij Cape Town. Gewoon omdat het kan.

Collingwood

Nog een opvallende transfer: Oss huurt Lesly de Sa van Slovan Bratislava (en ook Roel van de Sande van RKC).
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

Random vraag , benieuwd naar de reacties.
Hoe groot schatten jullie de kans in dat wij alsnog goed op elkaar in gespeeld raken en kampioen worden?

En wie is er in jullie ogen top favoriet?

  :jupiler
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zeewolde

Citaat van: thankyou op september 01, 2017, 19:53:33
Random vraag , benieuwd naar de reacties.
Hoe groot schatten jullie de kans in dat wij alsnog goed op elkaar in gespeeld raken en kampioen worden?

En wie is er in jullie ogen top favoriet?

  :jupiler
dat ligt eraan of die oplichtersteams zo mogen blijven spelen :(

van Leer, Cassiera, Neres en die nieuwe rechtsback spelen allemaal. Absolute competitievervalsing. En het zal dat ze tegen een ander zgn jong team spelen. Maar daar hoort tegen opgetreden te worden. Gewoon vaste selecties en je verhelpt problemen.

Ritzmaier is nu zelfs wisselspeler bij jong PSV.


Maar om op je vraag terug te komen. NEC is topfavoriet gevolgd door GAE. Als wij een fit team hebben samen met Graafschap, Almere en MVV strijden voor plekken 3 t/m 6.

Geelblauwstiens

Op dit moment staan wij gewoon op de laatste plaats.....

Dokkumer

Positief denken, het kan in ieder geval niet meer slechter dit seizoen! We kunnen nu alleen maar omhoog kijken  |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2017, 14:21:11
Positief denken, het kan in ieder geval niet meer slechter dit seizoen! We kunnen nu alleen maar omhoog kijken  |:)
The only way is up!!