Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op juli 31, 2017, 18:25:11
Qua selecties gezien denk ik zelf:

1.NEC
2. :scc
3.Go Ahead Eagles
4.De Graafschap
5.MVV

Belofte teams er buiten gelaten, Jong Ajax gaat zich vast weer nestelen in de top 5.
mvv is vooral spelers kwijt, zie ik eerder volendam daar staan.

En Emmen zou ook wel kunnen verrassen

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op juli 31, 2017, 18:00:58
Dit baseert u op?
ze de tweede seizoenshelft het goed deden en Henk er wel een goede ploeg van maakt

poelie-lwd

Emmen en Fortuna de dark horses komend seizoen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jandehulk

Positief hoor!... Zelf zie ik ons, als iedereen top fit is en blijft, op een plaats tussen 4 en 8 komen!...

Jandehulk

Maar hopelijk komt er nog een top spits en een vleugel bij... Dan ziet alles er weer anders uit

zeewolde

Citaat van: Jandehulk op juli 31, 2017, 20:39:37
    Positief hoor!... Zelf zie ik ons, als iedereen top fit is en blijft, op een plaats tussen 4 en 8 komen!...
ben wel benieuwd hoe jij aan 7 sterkere ploegen komt

Jandehulk

Ik denk Eagels, mvv, Emmen,nec,Volendam, Almere,graafschap, jong ajax, zomaar een paar hoor!.. Die zijn echt niet slechter denk ik,Zeewolde!!.. Maar we zullen zien

Voorstopper

Top 5 zal volgens mij bestaan uit NEC, Eagles, Cambuur, Almere, Eindhoven. Niet perse in die volgorde....omdat keizer nu hoofdtrainer bij Ajax is verwacht ik geen stunt van jong ajax

Bankzitter

Jong PSV en Jong Ajax reken ik niet, die vallen er ook tussen uit voor de prijzen.
Eigenlijk moet iedereen gewoon ook zijn jeugd team opstellen tegen Jong. Dan zijn we snel van dat geouwehoer af... maar ja solidariteit is ver te zoeken bij de BVO's.

V-man

Krijg nog steeds een glimlach vanwege die: "ballen op het veld actie" tegen "jong psv"!. Zin in de competitie opening |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: V-man op augustus 01, 2017, 00:25:12
Krijg nog steeds een glimlach vanwege die: "ballen op het veld actie" tegen "jong psv"!. Zin in de competitie opening |:)
Man, dat was geweldig!!!! Wij zijn Cambuur!!!

RG

Misschien worden we wel 5de achter de 4 jong teams. Maar wel met rechtstreekse promotie dan dus :y

Bankzitter

Ik zie N.E.C. wel als favoriet. Ze hebben wel te kampen met de druk en te hoge verwachtingen na het vorige kampioenschap. Altijd onrust en los zand elftallen.

Collingwood

Go Ahead verliest met 5-1 van Almere. Die zijn er ook nog niet echt klaar voor...
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2017, 16:53:18
Go Ahead verliest met 5-1 van Almere. Die zijn er ook nog niet echt klaar voor...

Wij al helemaál niet dan! 2-3 verlies tegen Almere..