Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Tarik Kada (Heracles) op huurbasis naar Eindhoven.

MVV huurt doelman Verrips van Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Lamprou naar jong Ajax

Collingwood

Van de Pavert van PEC naar NEC (huur met optie tot koop).
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juli 31, 2017, 14:29:42
Van de Pavert van PEC naar NEC (huur met optie tot koop).

Was voor VVV niet haalbaar.
Zegt wel genoeg wat NEC te besteden heeft.
Die worden met speelsgemak kampioen.

justremco

Citaat van: AL op juli 31, 2017, 15:36:52
Was voor VVV niet haalbaar.
Zegt wel genoeg wat NEC te besteden heeft.
Die worden met speelsgemak kampioen.

Vind de selectie van NEC er ook nog niet echt bovenuit springen, en dan moeten ze oa Grot en Kadioglu nog maar zien te houden de komende maand

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 31, 2017, 15:44:00
Vind de selectie van NEC er ook nog niet echt bovenuit springen, en dan moeten ze oa Grot en Kadioglu nog maar zien te houden de komende maand
Inderdaad een mwaa selectie,maar het voor AL een gevalletje bij de buren is het gras altijd groener.. Staat AL voor anti Leeuwarden? 9 van de 10 posts van je zijn negatief te noemen..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Ik heb in ieder geval liever Schilder centraal achterin staan dan Van de Pavert. Ook Van der Laan in goede doen.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 31, 2017, 16:10:04
Inderdaad een mwaa selectie,maar het voor AL een gevalletje bij de buren is het gras altijd groener.. Staat AL voor anti Leeuwarden? 9 van de 10 posts van je zijn negatief te noemen..
Vorig jaar zouden we volgens AL ook niet in de top 5 eindigen. Want iedere andere ploeg had zo"n geweldige selectie.

Voorlopig zie ik alleen bij GAE een redelijk goede selectie en NEC in mindere mate, maar zeker niet veel beter dan de onze.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2017, 16:18:54
Vorig jaar zouden we volgens AL ook niet in de top 5 eindigen. Want iedere andere ploeg had zo"n geweldige selectie.

Voorlopig zie ik alleen bij GAE een redelijk goede selectie en NEC in mindere mate, maar zeker niet veel beter dan de onze.

En Go Ahead heeft ook een erg moeizame voorbereiding. Bijvoorbeeld kansloos verloren van Excelsior. Het kan wat mij betreft nog alle kanten op, ik zie nog geen grote favoriet (voor wie denkt dat ik heel erg positief ben, ik zie Cambuur ook zeker nog niet als grote favoriet).
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juli 31, 2017, 16:32:00
En Go Ahead heeft ook een erg moeizame voorbereiding. Bijvoorbeeld kansloos verloren van Excelsior. Het kan wat mij betreft nog alle kanten op, ik zie nog geen grote favoriet (voor wie denkt dat ik heel erg positief ben, ik zie Cambuur ook zeker nog niet als grote favoriet).
Als Dijkhuizen het voor elkaar krijgt dat de selectie een eenheid wordt en elkaar goed weet te vinden, hoef je geen grote namen, maar alleen een groep die met elkaar voor op gaan in de strijd.
Kampioen zullen we waarschijnlijk niet gaan worden, maar dat we weer na competitie gaan spelen is volgens mij zeker.
Het middenveld is volgens mij beslist een van de beteren in de Juup en verdedigend lijkt het ook best goed. En scorende middenvelders hebben we ook wel, dus ik zie het best wel zitten. |:)

speculeter

Nacompetitie is toch zeker ...
Als je tegenwoordig bij eerste 10 eindigt heb je al nacompetitie te pakken.
Als we dat al niet redden  :zucht

AL

Denk dat wij ook gewoon meedoen voor plaatsen 3-6 en dus PO
Voorhoede is nog wat magertjes. Maar anderen linies goed genoeg.
Als NEC geen kampioen wordt mogen ze zich echt gaan schamen.

speculeter

Denk dat de graafschap ook nog wel eens kan gaan verrassen

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 31, 2017, 17:49:16
Denk dat de graafschap ook nog wel eens kan gaan verrassen
Dit baseert u op?
IN HENK WE TRUST!!!

ChantiSCC

Qua selecties gezien denk ik zelf:

1.NEC
2. :scc
3.Go Ahead Eagles
4.De Graafschap
5.MVV

Belofte teams er buiten gelaten, Jong Ajax gaat zich vast weer nestelen in de top 5.