Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#2025
Ferry de Regt (Fortuna) naar Oss. Wel verrassend, die had ik wel bij een iets grotere club als bijvoorbeeld MVV verwacht.

Boere wordt morgen definitief gepresenteerd bij Twente.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

De Graafschap huurt Sjoerd Ars van Fortuna. Kwam in Sittard vorig seizoen niet aan scoren toe en verloor al snel zijn basisplaats aan Finn Stokkers. Ik ben nog niet bijzonder onder de indruk van de aanwinsten van De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2017, 14:44:42
De Graafschap huurt Sjoerd Ars van Fortuna. Kwam in Sittard vorig seizoen niet aan scoren toe en verloor al snel zijn basisplaats aan Finn Stokkers. Ik ben nog niet bijzonder onder de indruk van de aanwinsten van De Graafschap.

Ars is goed voor 15 tot 20 goals. Dat halen we met Barto niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2017, 14:47:56
Ars is goed voor 15 tot 20 goals. Dat halen we met Barto niet.

Ik ga er dan ook niet vanuit dat Barto eerste spits wordt.

Ik moet het trouwens nog maar zien met Ars. Was vorig seizoen helemaal niet zo trefzeker en wordt ook een dagje ouder. Op zijn scorend vermogen na heeft hij verder ook niet echt bijzondere kwaliteiten (daarom heeft hij het ook nooit gered in de eredivisie). Vind het op het oog geen gelijkwaardige vervanger van Parcsyzsek.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Ars is het beste wel wat vanaf idd, maar kan zomaar 20 goals maken daar

Collingwood

Het is ook wel een goede optie hoor, je weet precies wat je aan hem hebt. Maar ik zie hem De Graafschap nog niet naar het kampioenschap schieten/voetballen. En dat heb ik tot nu toe met al hun aanwinsten, terwijl ze wel al aangegeven min of meer klaar te zijn met de selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Ben nu wel heel benieuwd met welke spits vd Belt de komende tijd aankomt

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 22, 2017, 15:23:15
Ben nu wel heel benieuwd met welke spits vd Belt de komende tijd aankomt

Ik ook, spits en doelman zal veel van afhangen!
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2017, 15:24:36
Ik ook, spits en doelman zal veel van afhangen!

Ga maar niet uit van namen, denk nog wat onbekende jongens. Kan nog wel eens tegenvallen ben ik bang.

Collingwood

#2034
Het maakt toch niet zoveel uit of je 'namen' haalt of onbekendere spelers? Als ze maar goed (genoeg) zijn. Van Deelen, Steenvoorden en Lilipaly waren voor mij onbekender dan N'Toko, Hemmen en Gouriye, om maar wat voorbeelden te noemen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Barto haalt inclusief penalties ook makkelijk 15-20 goals in 38 wedstrijden.  We hebben een betere (jonge) spits nodig, maar hij is voor de JL een redelijk goede spits.

Collingwood

#2036
Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2017, 21:00:07
Barto haalt inclusief penalties ook makkelijk 15-20 goals in 38 wedstrijden.  We hebben een betere (jonge) spits nodig, maar hij is voor de JL een redelijk goede spits.

Inderdaad, speelde omgerekend naar speelminuten ongeveer 23 wedstrijden afgelopen seizoen, 13 goals en 6 assists (beker nog niet eens meegerekend).

Ideale tweede spits op dit niveau, ook gezien zijn mentaliteit en vermogen om wat teweeg te brengen bij invalbeurten.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Zou mooi zijn als we een topspits kunnen aantrekken.
Gladon of Muhren bijvoorbeeld.
Maar die zullen wel onhaalbaar zijn.

Collingwood

Alexander Bannink (vorig jaar al gehuurd) en Jeroen Veldmate naar Emmen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: AL op juni 22, 2017, 21:24:38
Zou mooi zijn als we een topspits kunnen aantrekken.
Gladon of Muhren bijvoorbeeld.
Maar die zullen wel onhaalbaar zijn.

Gladon gaat mogelijk terug naar Heracles.
Muhren verdiend zelfs meer salaris dan bij AZ, zal wel niet bij Cambuur komen helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets