Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Jong Ajax was 5-0, inmiddels 5-3. Nog 10 minuten en de graafschap stond 3-0 achter nu 3-2

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2017, 21:42:44
Jong Ajax was 5-0, inmiddels 5-3. Nog 10 minuten en de graafschap stond 3-0 achter nu 3-2

Belchinezen!
Area 58

Gasgeve

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2017, 20:20:02
Dat gekke Roda heeft ineens geld als water :zucht
Rijke man erbij. Oftewel weer een club die kapot zal gaan..

Collingwood

#1893
Kevin van Diermen van NAC naar De Graafschap.
Rodney Antwi (Jong Utrecht) volgt Van Velzen op bij Volendam.

EDIT: En NAC heeft op het nippertje toch nog een spits gehuurd na afzeggingen van Boere en Van der Heijden. Het gaat om de hier ook genoemde Jari Oosterwijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nac verliest dus nog kans op periode vrijdag
Henk, held, bedankt

speculeter

Mooi voor de stand.
Als wij winnen en jong ajax verliest is de periode titel binnen geloof ik.

supporter01


Bolle

Wij winnen en Volendam verliezen en we hebben m... JAJ kan geen periode pakken.

Met dezelfde situatie hebben we eerder te maken gehad! ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bolle op februari 20, 2017, 22:52:31
Wij winnen en Volendam verliezen en we hebben m... JAJ kan geen periode pakken.

Met dezelfde situatie hebben we eerder te maken gehad! ;)

Is al eerder hier ergens vermeld. Omdat VVV daar nog boven staat moeten we Volendam en JAJ voorbij. Maar dat kan ook
Henk, held, bedankt

Collingwood

Mooi resultaat. Qua play-offs staan we er zo prima voor, eigenlijk 4e omdat de beloftenelftallen niet meetellen. Vasthouden (en liefst nog wat stijgen)!
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2017, 23:00:32
Is al eerder hier ergens vermeld. Omdat VVV daar nog boven staat moeten we Volendam en JAJ voorbij. Maar dat kan ook

En wie wint dan de periode als Ajax boven ons eindigt????

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op februari 20, 2017, 23:12:55
En wie wint dan de periode als Ajax boven ons eindigt????
Die plaats gaat naar de eerstvolgende op de eindranglijst. Je moet dus tenminste 2de in de periode worden om de plaats te krijgen. Op zich niet een slechte zaak.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2017, 23:00:32
Is al eerder hier ergens vermeld. Omdat VVV daar nog boven staat moeten we Volendam en JAJ voorbij. Maar dat kan ook
En Jong PSV moeten we ook nog voorbij zie ik nu, als ik het programma zo zie bijna onmogelijk.
Henk, held, bedankt

Destroyer

We kunnen morgen goede zaken doen als we winnen van Achilles. Zowat alle concurrentie verloren of gelijk gespeeld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oldehove

Rob Maas voornaamste kandidaat trainerschap

4 maart 2017 om 10:51

Rob Maas is de voornaamste kandidaat om per 1 juli trainer te worden bij FC Den Bosch. De club is in vergevorderde onderhandelingen met de 47-jarige Eindhovenaar.

Maas was als speler actief voor onder meer Feyenoord en speelde lang in de Duitse Bundesliga, als middenvelder van Armania Bielefeld, Hertha BSC en MSV Duisburg. In 2009 werd hij assistent-trainer bij RKC, waarna hij in 2014 assistent werd van Peter Bosz bij Vitesse. In januari 2016 vertrok Bosz naar Macabbi tel Aviv, waardoor Maas het seizoen mocht afmaken als hoofdtrainer. Zijn contract werd vanwege matige prestaties niet verlengd, waarna Maas begin deze zomer tekende bij Cambuur.

Na een dramatische competitiestart en een 3-1 nederlaag bij FC Den Bosch werd hij daar echter ook halverwege oktober alweer ontslagen. Maas was onlangs aandachtig toeschouwer bij de uitwedstrijd tegen FC Oss en is een kennis van Wiljan Vloet.

Op zijn blog vertelde Jan-Hein Schouten gisteren al dat FC Den Bosch hoopt binnen één a twee weken de nieuwe trainer te presenteren. Na de mogelijke aanstelling van Maas zal ook naar de verdere invulling van de technische staf gekeken worden. In het oorspronkelijke plan van Wiljan Vloet zou Jan van Grinsven teammanager worden en er geen plaats meer zijn voor Hein de Lange.
ut komt su as het komt