Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kaj Ramsteijn, aanvoerder van Almere City, gaat naar Denemarken Noorwegen.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Collingwood

En een Portugese doelman, ene Miguel Santos.

justremco

Zit een Turkse geldschieter

Collingwood

VVV huurt toptalent Zelalem van Arsenal voor de rest van het seizoen.

hobbes

Citaat van: Collingwood op januari 24, 2017, 10:35:29
VVV huurt toptalent Zelalem van Arsenal voor de rest van het seizoen.

Zoals ze gisteren bij Voetbal Inside zeiden, is het echt een toptalent dan wordt hij niet aan een jupiler league club verhuurd

Collingwood

Citaat van: hobbes op januari 24, 2017, 11:00:35
Zoals ze gisteren bij Voetbal Inside zeiden, is het echt een toptalent dan wordt hij niet aan een jupiler league club verhuurd

Zou best tegen kunnen vallen ja. Al doet die jongen van Arsenal die bij MVV speelt het volgens mij best goed. Afwachten maar, ik zie VVV (helaas) toch niet meer als concurrent voor dit seizoen.

hobbes

Citaat van: Collingwood op januari 24, 2017, 11:03:31
Zou best tegen kunnen vallen ja. Al doet die jongen van Arsenal die bij MVV speelt het volgens mij best goed. Afwachten maar, ik zie VVV (helaas) toch niet meer als concurrent voor dit seizoen.

Klopt, die kunnen vanaf nu maar beter de punten afsnoepen van de clubs waar wij wel de strijd mee aan moeten gaan.

Collingwood

De Graafschap huurt Daryl van Mieghem van Heracles. Vind dat een uitstekende speler, zeker voor de JL.

Ze hebben straks op papier een vrij gevaarlijke aanval met Van Overbeek - Parzyszek - Van Mieghem. Zullen nog wel fors stijgen op de ranglijst lijkt mij.

Bolle

Dat was ook mijn eerste reactie. Zeker een leuke speler en een prima voorhoede...

Collingwood

Serieuze aderlating voor concurrent Volendam: Gyliano van Velzen naar Roda. Ze hebben natuurlijk nog wel een dag de tijd om een vervanger te zoeken, maar lijkt me sterk dat die even goed zal zijn.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2017, 20:00:57
Serieuze aderlating voor concurrent Volendam: Gyliano van Velzen naar Roda. Ze hebben natuurlijk nog wel een dag de tijd om een vervanger te zoeken, maar lijkt me sterk dat die even goed zal zijn.

Dat gekke Roda heeft ineens geld als water :zucht

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2017, 16:43:30
De Graafschap huurt Daryl van Mieghem van Heracles. Vind dat een uitstekende speler, zeker voor de JL.

Ze hebben straks op papier een vrij gevaarlijke aanval met Van Overbeek - Parzyszek - Van Mieghem. Zullen nog wel fors stijgen op de ranglijst lijkt mij.

Ondertussen toch weer 2-0 achter tegen Jong FC Utrecht notabene. Gaat niet echt lekker daar. Almere lijkt ook punten te gaan laten liggen, gunstig voor SCC. 3-0 achter bij rust.

Collingwood

Citaat van: ChantiSCC op januari 30, 2017, 20:50:53
Ondertussen toch weer 2-0 achter tegen Jong FC Utrecht notabene. Gaat niet echt lekker daar. Almere lijkt ook punten te gaan laten liggen, gunstig voor SCC. 3-0 achter bij rust.

Ervan uitgaande dat Almere verliest gaan we vandaag dus nog een plekje stijgen op basis van doelsaldo!

Arme Henk de Jong inderdaad...