Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Ik doel niet op Bayern en Dortmund. Ik doel op clubs als Armania Bielefeld, Bochum, of Sankt Pauli voor mijn part en dan met name onder 23  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Groot talent Pablo Rosario (momenteel met Nederland actief op het EK onder 19) gaat van Almere City naar PSV, waar hij eerst in het beloftenteam gaat spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Doelman Jurjus van de Graafschap gaat ook naar PSV en word 3e keeper

poelie-lwd

In Eindhoven zitten ze niet te slapen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: justremco op juli 15, 2016, 06:50:40
Doelman Jurjus van de Graafschap gaat ook naar PSV en word 3e keeper

Onwijs dom! Had beter eerste keeper in ere kunnen worden. En dan pas stap zetten.
Nu speelt hij wedstrijden om niets bij Jong PSV.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juli 15, 2016, 09:07:45
Onwijs dom! Had beter eerste keeper in ere kunnen worden. En dan pas stap zetten.
Nu speelt hij wedstrijden om niets bij Jong PSV.

Dom? Je weet schijnbaar niet dat Zoet aan grote clubs in Europa wordt gelinkt?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Jurjus zal wel elke dag trainen met Zoet en Pasveer, daar kan ie vast meer van leren dan bij de Graafschap. Zodra Zoet vertrekt zal ie eerste keeper gaan worden bij PSV

Geelblauwstiens

Citaat van: justremco op juli 15, 2016, 09:43:28
Jurjus zal wel elke dag trainen met Zoet en Pasveer, daar kan ie vast meer van leren dan bij de Graafschap. Zodra Zoet vertrekt zal ie eerste keeper gaan worden bij PSV
Jammer dat PSV niet even in Leeuwarden heeft rondgekeken voor een keeper. We zouden wel een dealtje kunnen maken. Mooi prijsje, betalen in termijnen. Gratis bezorgen. Alle opties.

Collingwood

Hiermee wordt De Graafschap behoorlijk verzwakt, ik denk niet dat ze een vervanger kunnen vinden die even goed is. Ook Vermeij vertrekt waarschijnlijk als De Graafschap degradeert.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 15, 2016, 09:47:33
Jammer dat PSV niet even in Leeuwarden heeft rondgekeken voor een keeper. We zouden wel een dealtje kunnen maken. Mooi prijsje, betalen in termijnen. Gratis bezorgen. Alle opties.
En niet te vergeten staat op goede banden.  :_schater

Collingwood

Niels Fleuren tekent bij FC Emmen.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

#1781
DOETINCHEM - Wordt het komend seizoen Jupiler League voor De Graafschap, of blijft de club tóch behouden voor de eredivisie? Om 14.00 uur doet de rechter uitspraak in het kort geding dat de Superboren hebben aangespannen tegen de KNVB voor een extra plek in de eredivisie.

FC Twente
De Tukkers moesten op last van de licentiecommissie van de KNVB eigenlijk een stapje terugdoen naar de Jupiler League vanwege het financiële wanbeleid in de afgelopen jaren. FC Twente vocht die gedwongen degradatie vergeefs aan bij de rechter, maar werd vrijdag 17 juni door de beroepscommissie van de KNVB alsnog in het gelijk gesteld. Daardoor behield FC Twente de plaats in de Eredivisie en moest De Graafschap, die de plek van de club uit Enschede op het hoogste niveau had mogen innemen, toch afdalen naar de eerste divisie.

http://www.gelderlander.nl/sport/de-graafschap/het-is-erop-of-eronder-voor-de-graafschap-1.6195292

En Jurjus tekend vandaag bij PSV. Wat zou de uitslag zijn???? Ik denk dat degradatie een feit is. Het vonnis wordt namelijk schriftelijk aan de betrokken partijen overgebracht waarna de rechtbank om 14.00 uur met een persbericht komt. Denk dat ze dus al meer weten.

Voorstopper

Rechter wijst vordering De Graafschap af. Dus geen eredivisie met 19 clubs #dg

Voorstopper

DOETINCHEM - De Graafschap speelt in het nieuwe seizoen in de eerste divisie. Dat heeft voorzieningenrechter Heinnemann van de rechtbank in Utrecht vrijdagmiddag bepaald. Hij wees de eis van de Doetinchemse club om als negentiende club in de eredivisie te worden toegelaten, af.

De Graafschap was naar de rechtbank gestapt nadat de beroepscommissie van de KNVB de licentie terug had gegeven aan FC Twente. Eerder had zowel de licentiecommissie van de KNVB als de rechter bepaald dat FC Twente terecht was teruggezet naar de Jupiler League wegens misleiding en fraude.

De Graafschap heeft nog wel de mogelijkheid om in beroep te gaan, maar het is nog onduidelijk of de clubleiding daartoe besluit.

http://www.gelderlander.nl/sport/de-graafschap/de-graafschap-blijft-in-eerste-divisie-1.6195292#.V4jR3rI5Md8.twitter

Gasgeve

Mooi zo. En nou ophouden met dat gezeur. KNVB heeft er een potje van gemaakt, maar nu weer concentreren op voetbal en ophouden met dat gezeik  :devil